HMS Victory Cross-Section

full

full

Laatst bewerkt:
bedankt amazone.

vandaag ben ik verder gegaan met de romp beplanking .

ik beplank hem helemaal tot de bovenkant.

en als we de tekening krygen dan haal ik de kanons gaten en de deur opening er uit .

dus niet zoals het in de boekjes staan, maar zoals die engels man het doet , in de link die ik gaf .

kan je de romp mooier en glader schuren .

ik zit op 2/3 nu aan byde kanten.

de romp is beplankt , ik moet de laaste latjes nog even schuren.

dus nu wachten op de volgende onderdelen , over 20 dagen.

ik heb een touwtje in het midden gespannen, om de romp delen by elkaar te houden , zodat ze in model blyven .

het touwtje wordt later verwyderd.

ziet er goed uit ,spijtig dat je nu 20 dagen moet wachten voorde volgende lading hout binnen komt. je kan mischien de geschutspoorten al aftekenen en waar de berghouten komen

Ziet er mooi strak uit hoor, jammer dat je nu moet wachten op de volgende aflevering;)

Germt

hoi, het wachten op de volgende onderdelen is niet leuk , maar ik heb de rest van de vloot nog om af te maken.

ik bouw hem met een mast stomp. geen volle mast.

ik richt me op de boot zelf.

en ik bouw byde boten tegelyk ,ongeveer .

vol schip en cross section .

ik heb hem beplankt met hout dat ik over had van ander boten , ik ben dus by deel 126 , die ik nog niet binnen heb.

Hieronder een link naar een instructie. Als je gebruik maakt van de mogelijkheid om foto's op te slaan in een forum album is het voldoende om het filmpje aan het begin te bekijken:

faq-plaatsen-van-fotos-en-filmpjes-berichten

Groet,

Ad Bakker

:rolling: Je was me net voor. Ik moest even zoeken naar de link. Maar jij had hem al uit je hoed getoverd. Zo moet het in ieder geval wel lukken. Ik ben benieuwd naar de foto's.
Het stukje "Door met twee vingers tussen de bankschroef" roept pijnlijke beelden op. Moet je geen grappenmaker in de buurt hebben die hem dan even aandraait.

Laatst bewerkt door een moderator:
op deagostini kan je al tot deel 139 bestellen .

het verslag gaat tot deel 132.

nog een week en ik kryg weer 4 verse delen

Germt de kombuis verkoopt ook 2 schaal modelen van de hms victory.

een eenvoudige zoals deze een een moeilyke.

druk bezig de binnenkant te beplanken , je moet latjes van 93 mm op maat maken voor de beplanking , vreemd het model is maar 90,6 mm breed by my .
dus ik neem 91 mm .

Back