HMS Sovereign of the seas

Vandaag begonnen met deagostini Sovereign. Ga hem niet schilderen zoals in de beschrijving staat. Ga het lakkken met interieurlak in verschillende tinten. Kanon en wielen wel zwart geschilderd. Vandaag het eerste deel klaar. Nu wachten op deel 2.

full

Laatst bewerkt door een moderator:
Ah, gevonden, mooi, is hier iets meer op zijn plaats.
Zou het mogelijk zijn iets meer over jezelf te vertellen, modelbouw ervaringen,
wat precies je bedoeleingen zijn enzo
Op die manier weten we hier of tips en zo nodig zijn.
Hier krijg je dan voldoende adviezen en tips, hier zitten behoorlijk wat kenners en mensen met ervaring

Misschien ook handig om de schaal even te vermelden, kunnen we de verhoudingen beter inschatten.

We hebben hier ook een subdeel; Historische zeilschepen" met veel topics met tips e.d. en een gelagkamer, waar stevig uit de nek gel...d wordt.
Al met al, gezellig en voldoende kennis aanwezig hier.
Handig is om hier wat bouwverslagen door te spitten, staan ook een hoop tips in.

Ik ga het goed volgen, veel bouwplezier en succes;)

Laatst bewerkt:
Ook namens mij van harte welkom. Dit schip heeft lang op mijn verlanglijst gestaan, maar is er nooit van gekomen. Ik ga je zeker volgen.

Het is niet mijn type schip, maar ik ben wel benieuwd hoe die eruit gaat zien. Welkom!

Bedankt allen, heb nog geen ervaring met een groot schip zoals deze. Heb in het verleden kleine projecten van hout (boten) en kunststof (straaljagers, vliegtuigen) gemaakt. Tips en adviezen zijn altijd welkom. Kan er altijd weer van leren.

De schaal van het schip is 1:84 / Lengte 110cm / Hoogte 90 cm / Breedte 40 cm.

Goed, bijgaand nog een foto hoe het uiteindelijk moet gaan worden. Heb ook de eerste deeltjes in elkaar gezet en nu wachten op deel 2. Helaas gaat het nog een paar weken duren voordat de abonnementen uitlevering op gang komt. Maar dan kan ik iedere week weer een stukje bouwen. Zie er naar uit!

full
full

Laatst bewerkt door een moderator:
Goed, bijgaand nog een foto hoe het uiteindelijk moet gaan worden. Heb ook de eerste deeltjes in elkaar gezet en nu wachten op deel 2. Helaas gaat het nog een paar weken duren voordat de abonnementen uitlevering op gang komt. Maar dan kan ik iedere week weer een stukje bouwen. Zie er naar uit!

Persoonlijk vind ik dit het grote nadeel van zo'n abonnement plus dat je niet je eigen bouw volgorde kan bepalen.
Nu moet je iedere keer wachten tot het volgende deel wordt opgestuurd en als het er eenmaal is denk je dat het je beter uitkomt met de bouw als je eerst andere onderdelen gestuurd kreeg, hier ga je als je in 'n verder stadium bent geheid mee te maken krijgen.
Wat niet wegneemt dat het 'n mooie kit is en heel veel succes met de bouw, ik ga je zeker volgen.

Back