HMS Sovereign of the seas, Algemene discussie

HMS Sovereign

Vrijdag 21 november deel 4 en 5 gekregen inclusief lijmklemmen. Natuurlijk wel weer leuk maar heb toch 4 weken moeten wachten op 2 (wekelijkse) nummers. Dat vind ik toch best lang.....maar ja........ geduld....

Mogen we hopen dat we voor de kerst de nummers 6 t/m 9 krijgen. Dan hebben we in de kerstvakantie wat te doen.

het was altyd 4 wekelyks om de 4 nummers te krygen .

De eerste paar zendingen zijn maar twee nummers per keer. Op nummer vijf en zes heb ik helaas ook vier weken moeten wachten. Hierna zou het vier nummers per vier weken moeten zijn. Ik ga d'r maar vanuit dat het vanaf nu keurig om de vier weken wordt afgeleverd.

Abonnementenlevering

Modelbouwvrienden,

't loopt nog niet allemaal synchroon bij D'Agostini: Ik heb op 13 november al de delen 6 t/m 9 - inclusief de snuisterijen (lijnklemmen en verstekbak + -zaagje) ontvangen. En dat was in dezelfde week dat ook deel 9 in de winkel los te koop lag. Ik schat in dat uitlevering per 4 weken niet voor loopt op de winkelbeschikbaarheid.

weer een nieuwe bouwer erbij

Hallo medeforum leden,

Ik heb ook een abbo genomen op de sovereign of the seas al in november kon helaas hier niets neer zetten door een zware operatie aan mijn wervelkanaal die hopelijk mijn verlamming oplost, maar dit terzijde.
Ik krijg alles netjes op tijd van deA geleverd dus geen probleem.
Zal dit forum blijven volgen en zelf ook een verslag maken van de bouw.
Heb zelf de goede verf van admiralty gekocht wel iets duurder maar wil dit schip helemaal afbouwen omdat ik nu toch alle tijd van de wereld heb.

Groetjes Martin

Ook begonnen

Hallo allemaal,

Ik ben Peter uit Leeuwarden, en ik ben in september ook begonnen met de Sovereign of the Seas.
Ik heb zojuist ook een eerste poging van een bouwverslag in elkaar getypt, en ik ben van plan om jullie verslagen ook zoveel mogelijk te volgen,
Verleden week heb ik de delen 14 tot en met 17 gekregen, dus druk bezig.

Sovereign of the seas

Hallo Peter,

Welkom op dit forum en succes met de bouw van de SOTS zal je bouw verslag ook gaan volgen.

Groetjes Martin

Hoi Peter,

Welkom op ons forum. Ga je zeker ook volgen want je bent ook 2 maanden verder dan ik. Deel 9 is mijn recent gekregen laatste deel. Ga met Kerst in ieder geval wat knutselen. Fijne dagen voor iedereen. :xmas:

sots

Ha jongens,

goed om te horen allemaal. hoe meer zielen hoe meer vreugd bij deze hobby.
Ik wens iedereen nog fijne dagen toe veel bouw plezier tijdens deze dagen.

groet Peter

Back