HMS Sovereign of the Seas 1637

Ik heb eergisteren deel 1 gekocht en besloten mij te abonneren op de overige 135 nummers. Inmiddels veel modelbouwprojecten voltooid, doch nog nooit "houtbouw". Wel ingelezen op de "Bismarckbouw" op dit forum. Daagt me uit om er iets moois - wat in potentie mogelijk moet zijn - van te maken. Tips en trucs van harte welkom.
Zal zo af en toe foto's posten.

Laatst bewerkt:
Houtbouw is een compleet andere dimensie - je wil daarna niet meer terug naar de plastic modellen!

Succes, en als je iets niet weet - vragen!

En let op: je eigen standaard is bepalend. Als je zelf iets goed vindt en niet de kennis/kunde/mogelijkheid/zin hebt om het opnieuw of anders te doen, maar je bent wel tevreden? Jij bent de bouwer, en het is jouw schip.

Welkom op het forum, en succes met de bouw.
Zeker ga ik dit ook volgen.
Ik heb het abbo. ook genomen maar begin pas als ik San Juan Nepomuceno af heb, en dat duurt nog wel een tijdje.

Groet PC Piet

Laatst bewerkt:
Welkom Jan, en succes met dit model.
PS: Ik sluit me geheel aan bij Hans, betreffende de eigen inbreng.
We geven natuurlijk wél suggesties;)

Beëindiging bouw

Beste medebouwers van de SotS:

ik heb er erop verkeken: 'k heb heel veel gebouwd in mijn leven, maar dit is mij toch te priegelig: je moet wel heel kleine handen en een (zeer) groot geduld hebben, wil je de bouw van dit schip zodanig doen dat het een sieraad voor de woonkamer/toeschouwer/en zeker ook de bouwer wordt. En dus ben ik gestopt.

Mijn 1e dertien delen zijn te koop.

Alle andere bouwers: suc6, ik blijf jullie via dit medium vanzelfsprekend wel volgen.

Back