Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ziet er goed uit Sjors, maar die twee blokken naast het stuurwiel lijken mij niet goed te zitten, zitten daar erg onhandig als je met het roer draait............
Is uiteraard weer positief bedoeld![]()
Die twee blokken horen aan beide kanten van het stuurwiel aan een ring in het dek te staan Sjors.Dank voor de likes en commentaar
@Jaques ,
Ik weet precies wat je bedoelt en ik heb ze al iets verzet.
Alleen op de tekening staan ze nog dichterbij het stuurrad.
Misschien als je draait dat ze dan losser komen te hangen?
Kan ook een fout in de tekening zijn natuurlijk.
Ik kijk het even aan anders haal ik die blokken gewoon weg en zie je alleen touw.
En de update voor de Victory.....hij is onderweg!
De tekening van Stephan is volgens mij duidelijk genoeg Sjors, zo hoort het.Dank je Piet.
Mis ik iets op de tekening dan?
Ik kan me vergissen, maar die helling ziet er wat aan de korte kant uit voor een HMS Victory? Welke had je ook al weer besteld? (merk, schaal)En de laatste foto is de bouwhelling voor de Grand Lady HMS Victory die als het goed is vandaag afmeert in Bleiswijk
Komt goed Hans.Een interesant bouwhellinkje zo te zien Sjorz.. Ik ga er dus straks vanzelf een mooi rompje tussen zien![]()
Ik kan me vergissen, maar die helling ziet er wat aan de korte kant uit voor een HMS Victory? Welke had je ook al weer besteld? (merk, schaal)
De helling is heel robuust, waardoor ze er veel korter uit ziet dan ze werkelijk is.De helling is 1 meter lang alleen vertekend de foto heel erg