Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Walter,
Een tip voor de volgende boot: Laat de einden van latten niet allemaal op dezelfde spant eindigen maar laat ze verspringen. Dat verkleint de kans op oneffenheden.
Verder ziet het er best goed uit.
HELP, het systeem vindt de foto's te groot. Met dezelfde camera kon het in het begin wel en ineens niet meer. De beheerder reageert niet op mijn berichten?????? Heeft iemand een idee?
het was even zoeken maar de foto's passen weer. De bovenste begrenzing van het berghout zit op zijn plek en aardig in spiegelbeeld. Op de boeg is de toplat ook aangebracht nadat de opstaande delen van de verschansing waren verwijdert.(tip van pietsan)
Walter, ik zie dat je al een aardig eindje opweg bent. Hou er wel rekening mee dat de 2e beplanking tot de achtersteven loopt. De steven zelf krijgt één vertikale lat van minimaal 4mm breed en tot die lat (strak ertegen) komt de huidbeplanking. Op de foto de 1e latten vanaf de kiel tot die bewuste 4 mm.
Hieronder nog een detailfoto van het achterschip, met name hoever te beplanken tot de steven!
Ik heb even jou foto erbij gehaald, waarop te zien is dat je de latten bij het achterschip hebt afgeschuint daar waar de ronding begint. Dit is dus niet goed, wel bij de boeg, maar hier moet je de latten dus door trekken tot de de achtersteven!! (zie rode lijnen)