HMS Bounty 1/50 van Constructo

Dan weer een nieuwe update.
Inmiddels heb ik de geschutspoorten afgemaakt en de reling voorzien van bedekking. Het wordt stukje bij beetje steeds completer. ;)

IMAG0870.jpg

IMAG0869.jpg

Bij het schuren van de reling kwam het uiteinde van de vijl tegen het dek aan. Resultaat: diepe kuiltjes in het dek, oeps.
IMAG0883.jpg

Direct het betreffende latje eruit gesneden met behulp van water om de onderliggende lijm los te weken.
IMAG0884.jpg

Een nieuw plankje gesneden en deze opgeplakt. Uiteraard niet zo perfect passend qua vorm, nerfstructuur en dergelijke, maar beter dan de eerder genoemde schade. :p

IMAG0886.jpg

IMAG0887.jpg

Bijlagen

• IMAG0886.jpg
    IMAG0886.jpg
    174,4 KB · Weergaven: 91
Bij het schuren van de reling kwam het uiteinde van de vijl tegen het dek aan. Resultaat: diepe kuiltjes in het dek, oeps.
Bekijk bijlage 443274

Direct het betreffende latje eruit gesneden met behulp van water om de onderliggende lijm los te weken.
Bekijk bijlage 443276

Een nieuw plankje gesneden en deze opgeplakt. Uiteraard niet zo perfect passend qua vorm, nerfstructuur en dergelijke, maar beter dan de eerder genoemde schade. :p

Bekijk bijlage 443272

Bekijk bijlage 443273

Ai jonguh! Je hart zal een slag over hebben geslagen!
Hulde over hoe je het hebt opgelost! Ik ken je alleen van dit forum, maar je mag trots op jezelf zijn!!!

Ik hoop dat ik een beetje in de buurt kan komen van jouw vakmanschap met de San Francisco.

Zet hem op!

Jouw fan, Perry

Dat komt ongetwijfeld goed hoor Perry!

Ik moet inderdaad zeggen dat ik even goed schrok toen ik het zag haha.

Jij ook succes, maar ik denk dat je al aardig goed werk levert op de wish boot. De volgende zal dus ongetwijfeld mooi worden. :yes:

Bekijk bijlage 443274

Bekijk bijlage 443276

Bekijk bijlage 443272

Bekijk bijlage 443273
zie je niks meer van.:thumbsup:

Back