Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
De pardoens staan gewoon met juffers en talrepen op de rusten vast Peter, volgens mij een gebruikelijke methode voor de vaste pardoens.Mooi werk Piet, ook dit is weer een model om van te genieten.
Ik heb wel een vraagje, de pardoens heb je aan een blok zitten om daarna naar de rust te brengen, is dat de gebruikelijke manier voor de pardoens? of is dit de methode van deze kit?
De pardoens staan gewoon met juffers en talrepen op de rusten vast Peter
Dat zie je inderdaad verkeerd Peter, dat zijn geen blokken maar de pardoens zijn per 2 verbonden met een 'kous' zodat ik geen 4 stroppen om de mast moet leggen, maar 2. Is wel eigen inbreng. (zie pagina 25 post 498)Ik bedoelde de bovenkant van de pardoens Piet, ik meen te zien dat ze met een blok aan de bovenkant van de ondermast vastzitten? of zie ik dat verkeerd?
En daar ben ik het helemaal mee eens, prachtige foto's van een schitterend schipWat mij opvalt is de kwaliteit van je fotografie
Ook ik ben het daar helemaal mee eens, het is een schitterend model aan het worden.En daar ben ik het helemaal mee eens, prachtige foto's van een schitterend schip![]()
Ik was een poosje niet ‘op bezoek’ geweest en had heel wat bij te lezen, Piet. Mooie vorderingen, het wordt een imposant geheel.De laatste 2 pardoens gezet, de grootbovenbrampardoen (G) en de stengenpardoen van de bezaanmast (S), waarmee het hele staand wand gereed is;
Bekijk bijlage 520744
Bekijk bijlage 520745