Hallo allemaal, Een poosje geleden (ca. 2jr) heb ik een HK450 in mijn bezit gehad. Deze had ik zelf geïmporteerd. Dit model is echter kapot gegaan en nu wil ik een nieuwe bouwen. Ik heb gezocht waar ik deze opnieuw kan importeren, maar ik kan nergens een model voor een geschikte prijs vinden. Kan iemand mij vertellen waar ik de HK450 kit kan vinden voor ca. 25 euro? En niet al te hoge verzendkosten? Gr Taya-chan
Dat is een HK250, dit is een 450: HK450 CCPM 3D Helicopter Kit (Align T-rex Compat.) Ver. 2 (NL Warehouse) Gewoon in nl, €5,- verzendkosten, geen douane en binnen een paar dagen in huis.
Bedankt voor de reacties. Maar ik meende toch echt dat je als je bij HobbyKing zelf bestelde, problemen met de douane kreeg? Weet iemand hoe dat dan zit?
HK heeft tegenwoordig meerdere warehouses. Ook in Nederland. De prijzen zijn een klein beetje hoger maar de verzendkosten zijn lager. Het wordt binnen NL verstuurd dus geen douane.
Nou, je bestelt met deze link bij hobbyking Nederland, die binnen NL verstuurt dus je hebt geen problemen met de douane. Die mogelijkheid had je eerder waarschijnlijk nog niet en heb je de heli toen uit HongKong laten versturen.