hallo, dus ik was bezig met mijn esc`s turnigy plush 25A. nu raakten mijn motor draden elkaar en ik hoorde piepjes het kan zijn dat dit normaal is maar is het gevaarlijk dat ze "sparkte" Sven
ik zou het niet te vaak doen, want die "sparkte" oftewel vonken betekenen een behoorlijk grote stroom. als je regelaar het nu nog gewoon doet, zal het voor nu wel meevallen maar een volgende keer kan best dodelijk aflopen voor de regelaar.
hallo, dankjewel nog een vraagje wat als je de esc van + met + batterij connect maar nog niet de - een vriend van mij heeft dit gedaan en zegt dat zijn batterij het niet meer doet klopt dit? Sven
Als je op school natuurkunde hebt gehad dan weet je dat er een elektrisch circuit nodig is op een stroom te laten vloeien. Als uitsluitend de plus is verbonden is er geen circuit en kan er niets kapot gaan. Wat wel kapot is, is de Shift-toets van je toetsenbord. In je berichten staan aan het begin van een zin geen hoofdletters...
De shift toets is inderdaad kapot, Ik had een lek in mijn kamer en toen was mijn toetsenbord nat geworden ook mijn numpad doet het niet wel vreemd... Maar ik ben nog niet echt gewend aan de capslock dus wel lastig ik ga erop letten. Ik heb wel natuurkunde "gehad" maar mijn leraar is ontslagen en leerde ons niks. En ik heb dyslexie en daardoor is het lastig om te lezen en schrijven (vooral schrijven want ik doe het woordje voor woordje dus soms is ook mijn zins opbouw verkeerd)