Helicopter dag Stadskanaal

voor het eerst organiseert MSO (modelvlieg club Stadskanaal en Omstreken) een dag die in het teken staat van Helicopters.
wij hopen een uitgebreid assortiment aan heli's te mogen verwelkomen, Schaalheli's, 3D heli's, Beginners of gevorderd... alles is welkom.

voor de gene die van ver komen kan je gebruik maken van onze kampeer gelegenheid, en zaterdag avond uiteraard weer een gezellige BBQ
het word onze eerste Heli dag en hopen op een mooie opkomst zodat we dit als vast evenement in onze kalender kunnen gaan opnemen

1751019188113.png

Ondanks de lage opkomst wat hoogstwaarschijnlijk was te wijten aan de wind en regenbui zo nu en dan, ondanks dat was het toch een geslaagde dag met veel mooie vluchten
Voor mij persoonlijk ook een zeer geslaagde dag omdat ik 2 dagen eerder mn heli had ingevlogen en op deze dag heel dapper en voor het eerst in mn heli carriere loopings en rugvlucht heb gevlogen :p
Toen ik daarna een beetje overmoedig met de m2 aan het knallen was (voor mijn doen dan he) raakte ik hem ff kwijt en ging het ding op volle snelheid strak over het clubgebouw, tussen de vlaggemasten door en rakelings over de boomtoppen en al paniekend zoeken naar de “safe mode” switch omhalen waarbij ik vol pitch gaf om hem niet te laten verdwijnen achter het hek met bomen :weetnie: iedereen riep “gaat het ??” En ik al schaapachtig lachend terug riep…. Oohw jawel hoor :yes:……. Toen eerst maar ff koffiepauze gehouden en daarna wat rustig aan gedaan hahah
Dat heli vliegen is echt leuk

Bijlagen

• IMG_0248.jpeg
    IMG_0248.jpeg
    728,2 KB · Weergaven: 31
  • IMG_0247.jpeg
    IMG_0247.jpeg
    643,1 KB · Weergaven: 32
  • IMG_0245.jpeg
    IMG_0245.jpeg
    648,4 KB · Weergaven: 27
  • IMG_0244.jpeg