Heeft iemand een complete set te koop?

Hallo,

Ik zou erg graag willen beginnen met lijnbesturing. Ik heb veel rondgezocht en gelezen, maar het lijkt er niet op dat je complete sets hier in NL kunt kopen. Ik zie hier ook erg veel zelfbouw voorbij komen, echt respect voor iedereen die dat doet, ik heb er jammer genoeg niet echt de ruimte voor. Daarom zou ik willen vragen of er hier mensen een complete lijnbesturingsset heeft liggen die ik over kan kopen, bij voorkeur een electrische.

Met vriendelijke groet,
Lodewijk.

Als je niets kunt vinden, kijk hier dan eens naar.
Op een Duits forum komt dit toestel er vrij goed vanaf.
Ook te koop als complete set.

Vandaag is bij modelvliegclub Almere een lijnbesturingsdag. Als je wilt beginnen met lijnbesturing mag je dat niet missen!

Vandaag is bij modelvliegclub Almere een lijnbesturingsdag. Als je wilt beginnen met lijnbesturing mag je dat niet missen!
Hallo, bedankt voor de heads up hiervoor, jammer genoeg kan ik het vandaag niet halen naar Almere te rijden ondanks dat het mij zeker erg leuk had gevonden vast ook erg nuttig

Bedankt voor de tip. Als er niks op m'n pad komt zal ik hiermee beginnen waarschijnlijk.

Wat zoek je precies,een trainer of beginners model voor stunt of iets in de geest teamrace of combat.als je geen ervaring hebt zou ik een acetrainer adviseren.

Wat zoek je precies,een trainer of beginners model voor stunt of iets in de geest teamrace of combat.als je geen ervaring hebt zou ik een acetrainer adviseren.
Ik ben een beginner, dus zou ik een trainer/beginnersmodel nodig moeten hebben. Misschien domme vraag, zit er verschil tussen een trainer of beginnersmodel?

Voor veel mensen zullen trainer en beginnersmodel synoniem zijn, maar je zou ook kunnen zeggen dat een beginnersmodel alleen bedoeld is om door de eerste vluchten heen te komen en dus vooral voor vlak vliegen en crashes te doorstaan, en een trainer meer een stunttrainer is om je de eerste stuntfiguren aan te leren, dus nog wel stevig om de meeste crashes heelhuids te doorstaan, maar wel lichter en wendbaarder dan een echt beginnersmodel.

ziet er leuk uit, maar ze gebruiken wel lange lijnen, langer dan we indoor gebruikt hebben. Moet die nieuwe van mij toch maar eens afbouwen. en kijken of ik dan ook de rolroeren kan gebruiken als flaps..........
Of deze erbij bestellen......... maar dan met een motor en regelaar erop die ik nog heb liggen, maar wel een betere timer dan die oude van Robert-Jan die ik nog heb liggen, niet dat die slecht is, maar misschien iets moderners.

Back