Harsewinkel 2006

Het is weer bijna zover. Harsewinkel 2006 :banana:
Harsewinkel staat altijd garant voor gezelligheid, leuke show, heerlijke modelvliegmarkt, en een mooi staaltje nachtvliegwerk.

Wie kan ik er allemaal tegen het lijf lopen?
Vanuit Assen gaat er dit jaar een klein clubje vrijdagmiddag die kant op. Slechts 6 man. Wellicht dat enkele vroeggangers een plekkie vrij willen houden?

Hoi

Leuk dat er nog meer Nederlanders komen!
Ik kom dit jaar voor het eerst, van wat ik gehoord heb: een GEWELDIGE show. Ik heb ook wat foto's bekeken en het ziet er inderdaad mooi uit.

Ik kom er ook vliegen met m'n heli.

Groeten
Nando

Sorry, Nogmaals..

Ik mag dan in Duitsland zitten en wonen gedurende Juni, het word te duur..
Voor overige modelvliegers kan ik het zeker aanraden om heen te gaan! Vorig jaar was mijn 1e keer en moet zeggen dat het super was.. BBQ mee en gezellig tussen de Duitse vrienden BBQ'en vliegen :!:

Ps. Voor gooi en smijt shows tussen 25 en 28 mei ben ik waarschijnlijk wel toeschouwer.. ;) Dus misschien wat gereed houden om te vliegen Theo!? Neem ik mijn upgedate Bug mee.. :oops:

Groeten Vincent

De MVSB zal dit jaar ook zeker weer van de partij zijn. We zijn dit jaar te herkennen aan een grote partytent met hopelijk een groot MVSB logo erop en een mooie MVSB vlag :lol: . (als gerard al iets heeft geregeld)
Verder nemen we dit jaar nog meer camouflage netten, verlichting en muziek mee. Wordt weer een gezellig weekend :wink:

van de MVN komen we ook weer met een man of,..... 20

nando v. arnhem zei:
Hoi

Ik kom er ook vliegen met m'n heli.

Groeten
Nando

denk dat je die beter thuis kan laten...of het moet wel een heel speciale Heli zijn, anders laten ze je niet vliegen.
's avonds kan je soms even vliegen, maar meestal alleen met parkflyers.

nando is meer dan gekwalificeerd om op de show zelf te vliegen als een van nederlands beste 3D piloten :wink:

Ik ben er niet ik ga naar de ARF-composite meeting vlakbij Heidelberg. (met o.a Jason Shulman, Andrew Jesky and Frazer Briggs :worship: )

Hoi,
Die ARF-composie meeting is toch een weekend voor harsewinkel?? Zoiets hoorde ik op het werk deze week. Die meeting is wel wat dichterbij mij meen ik.

Veel plezier! Groeten Vincent

Vorig jaar ben ik ook voor het eerst daar geweest,erg gezellig en ik kwam zo'n beetje heel Nederland tegen daar :wink:

Dit jaar ga ik ook weer.

Groeten,
Marcel

Dit jaar helaas niet, heb een familie-weekend (ook leuk hoor!)

Ik wens jullie veel plezier en goed weer :zon:

laurens zei:
Han, jij hebt nog nooit Nando zien vliegen zeker ;-)

hoi,...nee Nando heb ik nog nooit zien vliegen ;-)
maar z'n heli vast wel ergens,... het gaat niet zozeer om de vlieg kunst van de persoon,
onze ervaring(zeer goede ervarenclubvliegers met mooi toestellen) meestal niet aan de beurt komen met vliegen.
zaterdags tijdens het "invliegen" is het een line-up van xx toestellen, ben je bijna aan de beurt, moeten "bekende piloten" toch even eerst/voor
veel teleurstelling bij ons, dus wij nemen niks meer mee
zondags de show zelf zijn het bijna altijd de zelfde piloten, Sixt/Albinger/Brusshow,.. en vaak op uitnodeging
't is en blijft wel een simprop show, heb je een simprop toestel maak je meer kans, in de show

wij gaan alleen nog voor de,...... gezelligheid :proost:

laten we hopen dat Nando in de show mag vliegen
...mooi duet'tje met Robert Sixt :D

Wij gaan ook weer zoals ieder jaar. Niet eens meer in het bijzonder voor de show, maar vooral voor de gezelligheid.

Hallo Han,

ik heb een mail naar de organisator gestuurd met de vraag of ik mag komen vliegen daar. Hij heeft per post een bevestiging gestuurd, incl een kaart met 'Deelnemer' erop. Dan neem ik aan dat ik minimaal wel aan de beurt kom of is dat niet zo? Ik ben er nooit geweest dus ik weet niet precies hoe het er werkt. Het zou toch wel heel vervelend zijn dat we er heen gaan en dat ik niet aan de beurt kom......

Groeten
Nando

Ik vond het vorig jaar ook jammer dat die Dominique hagele met z'n Raptor 90 maar 1x aan de beurt kwam en dat was aan het einde van de dag :|

Back