Haringbuys 17e eeuw

Weer een aantal dagen verder maar ben bezig geweest met de voorbereidingen om een stand te vullen op 15 okt Open Dag Hout..Toch nog wat aan het model gewerkt en wel het kampanje dek.
P7280195.JPG

Bijlagen

• P7280196.JPG
    P7280196.JPG
    220,8 KB · Weergaven: 223
  • P7310197.JPG
    P7310197.JPG
    267,6 KB · Weergaven: 224
Ik zal de open dag hout niet bezoeken (geen tijd), maar heb nu wel een stand in Leeuwarden geboekt.

Na de gezellige beurs te Leeuwarden, waar ik kennis heb mogen maken met een paar bekende van het Forum en ook nog wat oude kennissen.(was bijzonder gezellig en leuk om even bij te praten)
Hier weer een nieuwe foto in het echt ben ik nu iets verder.
GroetjesCees
P8030205.jpg

Cees, hartstikke leuk je gesproken te hebben, en om je modellen nu eens in het echt gezien te hebben. Toen ik terug naar huis reed heb ik zitten overpeinzen of ik tzt ook niet een model in 1 op 100 uit zal brengen, want dat zijn toch wel erg mooie dingetjes zoals jij die maakt.

Cees, het was inderdaad heel gezellig, en ik vind het nog steeds verbazingwekkend dat je deze scheepjes in dit formaat zo vreselijk mooi kunt maken.:worship::worship:

Hans en Peter,
Ik vond het ook erg leuk jullie in het echt gezien te hebben.
Hans ik denk zelf dat een bouwdoos op kleinere schaal veel aftrek zal vinden. De dames vinden dit soort modellen over het algemeen leuker voor in de woonkamer hoor ik regelmatig. Dus een leuke nieuwe uitdaging voor je.
Groet Cees

Back