Hallo mede turbine bouwers

Het kan ook niet altijd direct perfect zijn, dan is de lol er ook snel vanaf :) Zo'n lager ring kan je voorzichting doorslijpen toch? Dan wordt hij zo dun dat hij los knapt.

lagers

Hoi Mart.

Ik heb nog wel een paar gebruikte 608 keramische lagers liggen die net niet goed genoeg meer zijn voor in een turbine maar volgens mij nog goed genoeg voor je as lagering, je moet er alleen voorspanning opzetten op een slimme simpele manier.
Keramische kogeltjes voor de 608 heb ik ook nog liggen voor zeker nog 2 setjes 608, binnen en buitenringen ook, ik hoor het wel.

Ger.

@Ger

Heb jij dan toevallig ook nog 1 kera kogeltje liggen voor een lager voor mijn wm 54 ik kan die ene kl kogel ni meer vinden, alles gevonden ma net 1 niet, Martin heeft mij toen geweldig geholpen door 1 lager op te sturen naar mij, dus ik kon toen wel vliegen, maar ik wil dat lagertje wel kompleet weer hebben.

Gr Japiooooooooooooo

@Ger
Heb jij dan toevallig ook nog 1 kera kogeltje liggen voor een lager voor mijn wm 54 ik kan die ene kl kogel ni meer vinden, alles gevonden ma net 1 niet, Martin heeft mij toen geweldig geholpen door 1 lager op te sturen naar mij, dus ik kon toen wel vliegen, maar ik wil dat lagertje wel kompleet weer hebben.
Gr Japiooooooooooooo

Helaas Jaap, alleen kogeltjes voor de 608 lagertjes en niet voor de 688 die in jouw Wren 54er zitten.
De enige 2 688 lagers die ik heb zitten in de 44er zelfbouwer die ik bijna klaar heb.

Groet Ger.
(ja het is laat............ik heb de nachtdienst :wink: )

@Ger

Gr Japiooooooooooooo

Pfff, had dat effe gezegd toen je worstebroodjes aan het smullen was...., had ik je er zo een paar meegegeven. Heb uit m'n '54 test tijd nog een aantal versleten lagers liggen waarvan de kogels primadona zijn.

Grtz,
Gerald

@ Ger.
Helaas dat gaat niet ,draai met veel kleinere lagers.
Maar bedankt voor het aanbieden.

@Jaap.
Helaas zal je nog even op het filmpje moeten wachten , er zijn wat problemen ,maar ik ga van het weekend proberen een nieuw filmpje te maken .

Laatste update.
het vernieuwde koel concept werkt super ,en de lagers blijven nu heel .
Van het weekend weer testen en op volle belasting.

Als ie dan heel blijft ,dan kan de stuwdruk gemeten worden ,en de afbouw beginnen.
Dus als jullie dit een intressant draadje vinden , dan zou ik zeggen ,stay tuned.

Groetjes,

Martin.

@ Ger.
Helaas dat gaat niet ,draai met veel kleinere lagers.
Maar bedankt voor het aanbieden.

@Jaap.
Helaas zal je nog even op het filmpje moeten wachten , er zijn wat problemen ,maar ik ga van het weekend proberen een nieuw filmpje te maken .

Laatste update.
het vernieuwde koel concept werkt super ,en de lagers blijven nu heel .
Van het weekend weer testen en op volle belasting.

Als ie dan heel blijft ,dan kan de stuwdruk gemeten worden ,en de afbouw beginnen.
Dus als jullie dit een intressant draadje vinden , dan zou ik zeggen ,stay tuned.

Groetjes,

Martin.
zullen we zekers doen Martin,groetjes Reneeeeee.

@Frema

Martin toch!!!!!! tuurlijk weet ik dat er problemen zijn met het filmpie online te krijgen, de GSM is snel he.

Komt goed, ik wil dat geluid eens graag horen van die kleine twin turbine's.

Gr Japioooooooooooo

filmpje

Hier het filmpje.

[URL="
- First run 2X 40RS freepower[/URL]

Laatst bewerkt door een moderator:
Tjonge tjonge tjonge daat duurde en duurde en duurde

Jippie ik ben no 2 die het filmpie heeft bekeken

Ma wel een mooi filmpie dat wel, mooi gedaan Ger

Super Martin, erg mooi die flammen eruit en dan dat geluid helemaal te gek.

Gr Japioooooooo

Laatst bewerkt:
Back