Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
@Ger
Heb jij dan toevallig ook nog 1 kera kogeltje liggen voor een lager voor mijn wm 54 ik kan die ene kl kogel ni meer vinden, alles gevonden ma net 1 niet, Martin heeft mij toen geweldig geholpen door 1 lager op te sturen naar mij, dus ik kon toen wel vliegen, maar ik wil dat lagertje wel kompleet weer hebben.
Gr Japiooooooooooooo
@Ger
Heb jij dan toevallig ook nog 1 kera kogeltje liggen voor een lager voor mijn wm 54 ik kan die ene kl kogel ni meer vinden, alles gevonden ma net 1 niet, Martin heeft mij toen geweldig geholpen door 1 lager op te sturen naar mij, dus ik kon toen wel vliegen, maar ik wil dat lagertje wel kompleet weer hebben.
Gr Japiooooooooooooo
zullen we zekers doen Martin,groetjes Reneeeeee.@ Ger.
Helaas dat gaat niet ,draai met veel kleinere lagers.
Maar bedankt voor het aanbieden.
@Jaap.
Helaas zal je nog even op het filmpje moeten wachten , er zijn wat problemen ,maar ik ga van het weekend proberen een nieuw filmpje te maken .
Laatste update.
het vernieuwde koel concept werkt super ,en de lagers blijven nu heel .
Van het weekend weer testen en op volle belasting.
Als ie dan heel blijft ,dan kan de stuwdruk gemeten worden ,en de afbouw beginnen.
Dus als jullie dit een intressant draadje vinden , dan zou ik zeggen ,stay tuned.
Groetjes,
Martin.
Tjonge tjonge tjonge daat duurde en duurde en duurde
Ma wel een mooi filmpie dat wel
Gr Japioooooooo