TIMBERWOLF
Forum veteraan
de bank schroef is 10,5cm bij 5,5 cm
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Die worden eigenlijk voor Olive Carving gebruikt. Iets oosters is dat. Men maakt dan hele kleine figuurtjes uit pitten of kleine stukjes olijfhout. Ik heb 3 weken geleden freesjes bij de chinees besteld en om het kopje van de frees te zien moet je dat vergrootglas gebruiken. De kleinste maat (1,2 mm) getest op Balsa en ik moet zeggen, met een vaste hand kan je zo in hout hele kleine ornamentjes frezen. Je hebt ook een beitelsetje voor dit soort werk.
Bekijk bijlage 334302 Bekijk bijlage 334304 Bekijk bijlage 334305
Geen problemen met Aliex. Amazone nog nooit iets besteld. Misschien dat ik daar eens probeer als ik iets nodig heb. Want je heb daar geen toeslag douane bij hogere bedragen?ik heb meer vertrouwen in amazon dan allie express , en amazon verkoopt ook heel veel en met prime heb ik geen verzendkosten.
Mijn zus heeft als hobby kopen bij ali en daar komt zowat iedere dag wel een bestelling binnen. Ze heeft het 1 keer gehad in 5 jaar tijd. Er komt nu zoveel het land in dat ze volgens mij niet meer kunnen bijhouden hoeveel je besteld. Ze houden alleen het bedrag in de gaten.Binnen Europa heb je inderdaad geen douane-toeslag. Bij China-bestellingen wel. Als de douane ziet dat je regelmatig besteld heb je ook eerder kans dat je toeslag moet betalen (helaas).