TIMBERWOLF Forum veteraan 20 mrt 2018 #1 deze onderzeeboot modelbouw set heb ik binnenkort in huis en wordt statisch en vlag loos gebouwd. het is een 150 delige magazine set . Laatst bewerkt: 27 mrt 2018
deze onderzeeboot modelbouw set heb ik binnenkort in huis en wordt statisch en vlag loos gebouwd. het is een 150 delige magazine set .
*Hans* Vriend van modelbouwforum.nl Forum veteraan 27 mrt 2018 #4 Leuk Timb! Ik ga je regelmatig volgen hier.
TIMBERWOLF Forum veteraan 27 mrt 2018 #5 duurde ruim 2 uur om 150 plastic zakken uit te pakken en alles te sorteren . zit meer plastic in dan ik had verwacht en ook een hoop messing. en ook een hoop hout
duurde ruim 2 uur om 150 plastic zakken uit te pakken en alles te sorteren . zit meer plastic in dan ik had verwacht en ook een hoop messing. en ook een hoop hout
*Hans* Vriend van modelbouwforum.nl Forum veteraan 28 mrt 2018 #7 Mooi set, Timb! Laatst bewerkt: 29 mrt 2018
bosreus 28 mrt 2018 #8 @ Timberwolf, Is misschien een domme vraag, maar wat is "vlag loos " bouwen. Nooit van gehoord. Hans
*Hans* Vriend van modelbouwforum.nl Forum veteraan 29 mrt 2018 #13 Wat ik nu zie is het frame van hout / mdf en de buitenhuid van plastic met messing delen, klopt dat?
TIMBERWOLF Forum veteraan 29 mrt 2018 #14 Ja meeste plastic de ronde vormen en ook beetje hout en een hoop messing Voor de buitenkant
Hoosterw 31 mrt 2018 #16 Mooie set, dan gaan je handjes jeuken en je portemonnee kriebelen... ik ga dit ook volgen.
TIMBERWOLF Forum veteraan 2 apr 2018 #17 ik ben begonnen met de bouw , ik ben bij deel 1 , ik zal regelmatig foto s plaatsen
TIMBERWOLF Forum veteraan 3 apr 2018 #19 de eerste 20 delen is het opbuwen van het houten binnen frame , het wordt opgebouwd in 2 helften die later aan elkaar worden vast gelijmd en geschroefd in dit duitse voorbeeld zie je 2 gebouwde helften
de eerste 20 delen is het opbuwen van het houten binnen frame , het wordt opgebouwd in 2 helften die later aan elkaar worden vast gelijmd en geschroefd in dit duitse voorbeeld zie je 2 gebouwde helften
TIMBERWOLF Forum veteraan 5 apr 2018 #20 de helft van deel 4 was niet aanwezig , de evenbeeld was wel aanwezig , dus die op 4 mm triplex gelegd en uitgezaagd ik heb nu voor 98 %zuiver het houten onderdeel wat ik nodig heb
de helft van deel 4 was niet aanwezig , de evenbeeld was wel aanwezig , dus die op 4 mm triplex gelegd en uitgezaagd ik heb nu voor 98 %zuiver het houten onderdeel wat ik nodig heb