H.M.S. Victory Scale 1:48 Plank on frames

Ik kreeg gisterenavond al het bericht dat het vandaag afgeleverd zou worden. Dan wordt je als 50+ toch weer een kleine jongen, die 's morgens in zijn gezette schoen mag kijken.

Affijn... Rond een uur of 10 ging de voordeurbel. Meneer, een pakketje uit het buitenland. U moet € 30,00 invoer en aangifteafhandelingskosten betalen.:confused:

Dit is een van de weinige keren in mijn leven dat ik graag en lachend belasting betaald heb. :cool:

Zware doos dus met een flinke inhoud

full

Dikke rol van een meter lengte

full

Eindelijk binnen... Henkie is een paar dagen niet bereikbaar en zit met zijn neus in de tekeningen en boeken. :pim:

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik zie een stevige rol tekeningen waarop staat 1 van 45.
Het boek van McKay bevat veel meer tekeningen. Zijn het dezelfde tekeningen uit het boek of een selectie, of toch nog gedetaileerder ? De onderste tekening staat ook niet exact zo in het boek.
Als je weer "bereikbaar" bent en aanspreekbaar zou ik ze graag eens willen zien.
In ieder geval heel veel plezier en succes ermee.

Dag Jan, Er staat veel meer op de tekeningen en ze zijn meer gedetailleerd. Zo zijn de berghouten per plank aangegeven, enz.

De onderste tekening heb ik er gratis bij gekregen van John. Dat is een dwarsdoorsnede in de lengte. Ik stuur je wel even een e-mail :cool:

Onder vele ons denk ik.
Als ik dit mag vragen.
Welke side heb je de tekeningen of heb ik dit over het hoofd gezien.

Ik weet dat Alexandru als basis de tekeningen van John McKay gebruikt. Hij kon ze echter niet aan mij geven omdat er een 'International Copywright' op zit. Ik heb de contactgegevens van John gekregen, echter deze bleken niet meer juist te zijn. Ik ben bijna een maand bezig geweest om contact te krijgen met John en afgelopen week is dat eindelijk gelukt.

Ik heb van hem een overzicht gekregen van wat hij allemaal heeft. Deze man is met recht de professor van de Victory.

Zo te zien heeft John McKay het overzicht naar Henk gestuurd. Dus geen site denk ik Frankwin.

Back