H.M.S. Victory (Mantua Model) schaal 1:200

Volgens mij worden we in de maling genomen hoor met die wasknijper, en heeft hij er zó een;)

Knijper.png

Robert,

Ik zie dat je het 2e jufferblok al heb afgebonden......
Kan je beter niet doen tot ze allemaal er op zitten.
Als je nu het touw los maakt heb je kans dat je het touw beschadigd

Robert,

Ik zie dat je het 2e jufferblok al heb afgebonden......
Kan je beter niet doen tot ze allemaal er op zitten.
Als je nu het touw los maakt heb je kans dat je het touw beschadigd

Ik hoef het nu toch niet meer los te halen, ik bind het af als het jufferblok op hoogte is.

Ik ga het want toch weer los knippen ik denk dat de jufferblokken in verhouding veel te hoog zitten en ga het toch een stukje laten zakken.

IMG_1375.JPG

Het zit inderdaad hoog Robert maar hoe ver wil je het laten zakken dan ?
De juffer blokken zijn ook in verhouding groot.
Als je ze te dicht op elkaar zet dan " kussen " ze elkaar......

Het zit inderdaad hoog Robert maar hoe ver wil je het laten zakken dan ?
De juffer blokken zijn ook in verhouding groot.
Als je ze te dicht op elkaar zet dan " kussen " ze elkaar......

Niet zo heel ver maar nu zitten ze echt te hoog.

Even photoshop toegepast op de foto van links naar rechts de 1e en de 3e jufferblok

Kan ze beter aanbrengen met Photoshop gaat veel sneller. :D

jufferblok.jpg

Ja, dit is beter. In het echt zitten de bovenste jufferblokken aan de bovenkant van de hangmatnetten.
Jan Zwart

Zo is het goed Robert....
En we gaan het toch niet makkelijk doen he.......
Gewoon netjes draadjes maken en geen photoshop !!!!!!!!!

Ik zat nog even aan deze te denken. Als je alleen gaatjes in het plankje hebt waar je de jufferblokken met een stukje ijzerdraad tegenaan kan monteren dan kan het plankje als stevigheid dienen en hoeft het ijzerdraadje alleen maar de jufferblokken op hun plek te houden.

Ik zat nog even aan deze te denken. Als je alleen gaatjes in het plankje hebt waar je de jufferblokken met een stukje ijzerdraad tegenaan kan monteren dan kan het plankje als stevigheid dienen en hoeft het ijzerdraadje alleen maar de jufferblokken op hun plek te houden.

Dat kan ik ook nog eens proberen. Moet toch weer opnieuw beginnen, bedankt voor de tip.

Erik,

Ik heb het idee dat de tip van je wel goed werkt het blijft goed zitten om de knoopjes aan te brengen. :thumbsup: :thumbsup:

IMG_1385.JPG

IMG_1384.JPG

Breng maar langs !
Vreemd, bij mijn Fonz ,zijn ze kleiner !
Ga ze ff opmeten.
Zo terug.

4 mm Robert,
Alleen voor de stays dan

Back