Door drukte heeft het bouwen de laatste weken op een iets lager pitje gestaan. Gisteren maar weer eens begonnen om de voorste mast gereed te maken. Met papieren stroken moesten ringen om de mast gemaakt worden. Dit was eigenlijk geen doen, omdat door het vele oppakken, enz., de ringen beschadigden.
Heb dus maar een voorraad styreen aangekocht en dat is uiteindelijk de beste oplossing gebleken.
Vandaag de laatste lagen verf opgebracht en na wat aantippen is hij eindelijk gereed.
Nadat ik de eerste mast dry fit in de romp geplaatst had, kwam moeders de vrouw binnen. Die schrok dus van de totale hoogte
Deze mast is bijna 70 cm lang en ik moet eerlijk bekennen dat het een flink schip wordt.
Volgende week pannenbier, want dan is de hoofdmast gereed en wordt het hoogste punt bereikt
Heb dus maar een voorraad styreen aangekocht en dat is uiteindelijk de beste oplossing gebleken.
Vandaag de laatste lagen verf opgebracht en na wat aantippen is hij eindelijk gereed.
Nadat ik de eerste mast dry fit in de romp geplaatst had, kwam moeders de vrouw binnen. Die schrok dus van de totale hoogte

Volgende week pannenbier, want dan is de hoofdmast gereed en wordt het hoogste punt bereikt

Laatst bewerkt door een moderator: