H.M. Brig-sloop Flirt 1782 Schaal 1:64 Vanguard models

Aangezien het pakket onderweg is en nu ligt bij UPS in Rotterdam zal ik alvast een bouw verslag openen.
De kit is ontworpen door Chris Watton.
De recensies van andere bouwers die een kit maken van hem zijn zo zonder meer goed.
Dus wil ik me daar ook maar eens aan wagen.
Dit keer een klein model.

Lengte totaal : 656 mm
Hoogte totaal : 492 mm
Breedte totaal : 230 mm

Een 4 tal foto's zodat we weten hoe het eind resultaat zou moeten worden.
Ik ga mijn best doen.
Versnaperingen (alcoholisch en alcohol vrij ) en chips en popcorn staan op de bar.

H.M Brig-sloop Flirt 1.jpg
H.M Brig-sloop Flirt 2.jpg
H.M Brig-sloop Flirt 4.jpg

Sjors., Ik, schuif ook aan maak niet uit waar ik moet zitten;)maar heel veel plezier en succes met de bouw van dit schip.

Ik schuif ook aan met respect voor de anderhalvemeter maatregel, mondkapje op tegen de schuurstof en gelaatsmasker tegen de splinters.
Veel succes met de bouw.

Lap, de satéprikkers die ik nodig heb voor de houten pennen in romp en dek zijn ook alweer verdwenen, en deze die je nog vindt zitten onder het vet van de bitterballen :)

Goh, ik zou bijna zelf naar Rotterdam rijden om de doos op te halen ,alleen jammer dat het zondag is en UPS dat niet goed vind....
Aangezien het toch wel druk word en we die 1 1/2 meter moeten aanhouden maar een extra tafel geplaatst met de nodige hapjes en drankjes

Laatst bewerkt:
post is hier ook vertraagd, ik zag zelfs de postbode gisteravond rondlopen en brieven bezorgen rond 21.00 uur. Ik vroeg hem nog of dat hij tropenrooster had. :)
Is ook voor die mensen geen doen bij 37 graden warmte

Bij mij word het bezorgd door UPS en als ik hem op zaterdag had laten komen (als dat zou kunnen ) betaal ik extra. En aangezien het toch warm is .......morgen of dinsdag is vroeg zat dan.
Werkplek is al in orde gemaakt nu.

Back