Ik ben een totale leek qua modelbouw RC Vliegtuigen. Door omstandigheden ben ik in bezit van een 8-tal vliegtuigen en een Futaba T14SG. Ik zou dus willen beginnen met deze nieuwe hobby. Zeker in mijn beginjaren, zou ik wel gebruik willen maken van de technologie om het vliegtuig te stabiliseren dmv een gyro. Na enig opzoekwerk kom ik uit bij het Safe systeem van Spektrum en A3SuperIII van HobbyEagle. Ik vermoed dat met de Safe oplossing, ik dit niet kan implementeren op mijn Futaba afstandsbediening, of klopt dit niet? Met de A3S3 denk ik, dat dit wel lukt. Ik zou middels één van de switches op mijn Futaba, de mode willen kunnen aanduiden, Safe - Mid - Experienced. De A3S3 module om in te bouwen in het vliegtuig lijkt me ook iets goedkoper, want zou toch in verschillende toestellen moeten ingebouwd worden. Graag had ik over bovenstaande wat meer info vernomen, bedankt alvast.
Hoi Schorrie, Ga naar een vliegclub in de buurt daar kunnen ze je alles vertellen over het modelvliegen.
Ha Schorrie, Deze zit bij jouw in de buurt zo te zien: https://www.destunters.com/ Je kan alles zelf uitvinden natuurlijk, doe ik ook graag, maar als je helemaal nieuw ben, is het handiger om hier je beginnetje te maken. Ook om infonte krijgen over regelgeving etc. Gr Arie