Hans Groenenberg Forum veteraan 8 mrt 2017 #102 *Hans* zei: Rommelaar Klik om te vergroten... Beetje een prutser zeg maar
Hans Groenenberg Forum veteraan 8 mrt 2017 #103 Prachtig project Hans.... Zou zomaar een bouwdoos kunnen worden
*Hans* Vriend van modelbouwforum.nl Forum veteraan 8 mrt 2017 #104 Heb ik (uiteraard) over nagedacht. Ook in de 17e eeuw had je dit soort galeien. Maar ik heb nog genoeg in de pijplijn...
Heb ik (uiteraard) over nagedacht. Ook in de 17e eeuw had je dit soort galeien. Maar ik heb nog genoeg in de pijplijn...
*Hans* Vriend van modelbouwforum.nl Forum veteraan 12 mrt 2017 #105 Ik ben niet degene van zittend al zijn hobbyklusjes doen. Vandaag was ik even aan het aanrecht bezig: Met dit als resultaat: Dit wordt het grote zeil voor de trireme. Ik wil deze 7 mei ook meenemen.
Ik ben niet degene van zittend al zijn hobbyklusjes doen. Vandaag was ik even aan het aanrecht bezig: Met dit als resultaat: Dit wordt het grote zeil voor de trireme. Ik wil deze 7 mei ook meenemen.