Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
15.01.2014
Neu: Firmware-Upgrader 3.7, Brushless Control updates Neu: SUMO Updates GR-12, GR-16, GR-24, GR-32 Neu: Empfohlenes Update GR-12 Gyro #33576, #33577 Neu: Sicherheitsupdate GR-24 Gyro #33583 Neu: Updates für mz-Sender Neu: Senderupdates mx-/ mc-Sender: Einschaltwarnung: Abschaltung korrigiert, Lehrer-/ Schülerbetrieb bei Deaktivierung geändert, Verbesserungen für Sp.-Modul.
Hi
Ik ben voor mijn opleiding bezig een fpv modelvliegtuig te maken(ik doe zelf al een tijd aan modelvliegen) maar had een programmeer vraag. wij gebruiken trouwens een mx-20 hott:
Het vliegtuig word uit gerust met: motor,richting,2*hoogte,2*rolroeren en 2*flaps. Maar nu willen we ook een headtracker gebruiken. De headtracker wordt als een leerling in de zender geprogrammeerd en mag dan voor 2 servo kanalen input geven. maar nu kan de headtracker alleen op de kanalen 5 tm 8 worden geprogrammeerd.
Is het mogelijk om bijvoorbeeld kanaal 7(flap) naar een ander kanaal te verhuizen zodat kanaal 7 en 8 voor de headtracker te gebruiken zijn?
Mvg,
Jan-Willem