Gezocht: Off road rijders zuid-oost brabant

Beste mensen,

Heb al op het forum gezocht naar bijeenkomsten, meetings, mensen uit de regio zuid-oost brabant maar zonder succes.

Ik wil bij deze eigenlijk de oproep doen naar mensen met een off-road auto in deze regio om in dit topic te reageren en elkaar te kunnen leren kennen en vaak samen te kunnen rijden.

Ik heb het hier over de regio met de plaatsen tussen Den Bosch en Eindhoven zoals:
Schijndel, Boxtel, Veghel, Sint Oedenrode, Best, Oirschot, Heeswijk, Sint Michielsgestel etc.

Ik ben zelf sinds kort in het bezit van een Bigscale na een aantal nitro-auto'tjes te hebben gehad.
Ik vind persoonlijk het rijden met meerdere véééle malen leuker dan in mijn eentje.
Als hier geen reacties op komen kunnen jullie dit bericht als niet geschreven beschouwen :p

In de tijd dat ik op de camping kwam in Brabant liepen ze al een tijd achter op ons qua mode. Hebben ze daar de R.C. wel al ontdekt? ;)

Sterkte met zoeken ;)

hey cen tra

ik kom uit nistelrode. als ik rijd ga ik naar oss om te rijden is er bij jou in de buurt ook een mooie plek om te rijden?????????????

Laatst bewerkt:
He barry,

ik wil ook best een aantal km rijden om samen te kunnen rijden hoor!

Ik heb nog maar net mijn big-scale dus ben nog een beetje aan het ontdekken waar ik goed kan rijden. We hebben om de hoek een manege met heel groot grasveld en een stuk zand. (nee geen paardenstront)

Verder zit er buiten de bebouwde kom een crossbaan waar motorcrossers rijden. (ik weet niet wanneer) maar dat is gewoon van de gemeente dus dat mogen we gewoon gebruiken.

en daarnaast ligt nog een prachtige trailbaan die volgens mij ook vrij toegankelijk is (misschien in overleg) En hier is een filmpje van FigI8LtS6w8[/media] training schijndel - YouTube check vanaf 1:30 ofzo.

Laatst bewerkt door een moderator:
trial training schijndel gaat niet door. "ze willen niet meewerken aan dit soort dingen"

Tsss... Maar goed. Bij deze ga ik een lijstje bij houden met mensen in de regio die eens nieuwe mensen willen ontmoeten (om samen te rijden) hier ergens in de buurt.

CEN TR4 - Sint Oedenrode
vxltraxxas - Helmond

8)

In veldhoven zit schijnbaar ook een baantje tegenover het mmc?
ik heb zitten google en kwam dit tegen:

Is het dat misschien.

is dit een ontmoetingsplaats voor big scale rijders???????

Nee dit zijn de jongeren uit maaskantje die brabant onveilig maken.
van die 2 films you know?

Maar goed dat heeft niks met rc te maken. Misschien wel een leuke naam voor een groep gekken die rc als hobby hebben ja.

We zijn nog steeds op zoek naar mensen.

Ja maar dan kunnen we nog wel mensen zoeken die in de buurt wonen voor de zomer en vorig weekend was het bijvoorbeeld ook lekker weer.

ik ben wel een beetje een mooi weer rijder niet in de regen gaan bageren of in de vrieskou.
mijn maat heeft ook een baja die wil ook wel mee rijden.
wat voor een auto hebben jullie?
ik heb een fg baja 4x4

CEN TR4 - Sint Oedenrode - Aowei Yama
vxltraxxas - Helmond - E-MaXx Brushless
Barry B 2x - Nistelrode - FG Baja 4x4

Laatst bewerkt:
He,

Ik heb nog een leuk bash baantje gevonden tussen Sint Oedenrode en Veghel! Vrij toegankelijk.
Check:

Wie komt er een keer mee kijken.

Back