Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Iedere auto zal verschillend zijn denk ik?
Een auto compleet van messing is 10x zwaarder als een plastic cabine
elk voorwerp kun je verschalen in gewicht hoor? de afmetingen en vorm zijn niet relevant.
ik zou voor de weegschaal geen omreken elektronica toepassen maar het lekker op kilos houden. of ga je hem helemaal zelfbouwen met veren en analoog?
Dat het niet klopt met het gewicht van de modellen is wat anders, maar het is zeker eenvoudig uit te rekenen.Ik was echter gewoon benieuwd of het makkelijk is om gewicht om te rekenen naar schaal.
Nee dus.....
halllo sjon
in een duits model bouw blad staat ook een item over een weegbrug
truck-details of truck modell ,wel de laatse uitgave
weet alleen niet welk blad dat was
heb het toevallig in een boekhandel gelezen
gr
Deze moet wel 110 kg kunnen wegen en 220 cm lang zijn, anders kan mijn combinatie de 4 Assige Volvo F16 met 2 assige jeepdolly en 6 assige smalbed dieplader met de CAT 385CL RE rupskraan niet gewogen worden !!![]()
![]()
Succes met de bouw van de weegbrug, maar let op he !!!!
Deze moet wel 110 kg kunnen wegen en 220 cm lang zijn, anders kan mijn combinatie de 4 Assige Volvo F16 met 2 assige jeepdolly en 6 assige smalbed dieplader met de CAT 385CL RE rupskraan niet gewogen worden !!![]()
![]()
In het echt moeten combinatie's van 20 meter of langer ook in 2 keer wegen.
En als ze boven het max van de weegbrug zitten ook.
![]()
okee, duidelijke taal...... dat wordt dus een pesonenweegschaal geburiken. die kan tot 150 kilo aan.
Piet: do not dare me.......
Ik ga een personenweegschaal kopen tot 150 kilo en kom jij maar op met je Volvo!!!
![]()
![]()
![]()
Sjon