Ik ben er nog niet aan begonnen, eerst nog wat andere projectjes afwerken. Ben er ook nog steeds niet uit qua setup...
heb wel eens alle onderdelen samen op de weegschaal gezet en dan kom ik op 4120gram uit. de 5servo's zijn 250gram.
dus zit ik nu met servo's zonder "power setup" aan 4370 gram...
wel de voorgeschreven 4800gram zal zeker niet haalbaar zijn, zelfs niet met een os120 2takt (840gram) (+servo+tank+accu+methanol...)
sommige 6cell setups zijn haalbaar, maar ook 8 10 en 12cellen is blijkbaar haalbaar. De 12zal idd de voordeligste zijn qua accu's(kan ik in mn 6s toestellen gebruiken) maar wellicht mss ook de zwaarste en kortste vluchttijden.
Benzine 4takt is de max denk ik, maar het is ook een toestel voor niet iedere week te vliegen...
methanol 120 2takt is de lichtste setup vermoed ik, maar minder betrouwbaar dan een elektro setup...
brrrrr moeilijk
heb wel al een 100amp esc liggen tot 12s en een bec voor 2 lipo packs
methanol heb ik een os 160 liggen (en mss een 140 of een 120 van een clublid)
ngh 38 kan ik ook nieuw overnemen van een clublid....