Hallo, heb sinds kort een T3PK met spektrum module (sm1000) erbij, maar krijg deze niet 'gebonden' met mijn sr3000 ontvangers. Even mijn manier van handelen : Bij sm1000 is er een 'bindknopje' bovenaan de module, deze druk ik in alvorens ik de T3PK opzet, bindknop blijft ingedrukt ! Dan druk ik op de 'bindknop' op de sr3000 ontvanger, en zet de stroom aan terwijl ik op beide 'bindknopjes' blijf duwen (octopus zou hier beter in zijn, maar kom ... ) Lichtje op de sm1000(tx) blijft groen branden, terwijl het lichtje op de sr3000(rx) blijft knipperen .... Kan het zijn dat ik de mode moet veranderen van ppm naar hrs ofzo ? sr3000 hebben geen problemen te binden met dx3.0. Zowel module(sm1000) als ontvangers (sr3000) zijn op DSM. Vind eigenlijk nog weinig terug over deze module ... Beetje hulp zou welkom zijn, en me hoop tijd besparen. Nu al tijdje aan het 'goegelen' maar raak er niet wijzer van. Alvast bedankt ! Mvg, Yanlar
De T3PK moet in de normale ppm-mode staan, dus niet op ppm-hrs of op pcm. Je zet eerst de ontvanger in bindmode. Dus knopje ingedrukt houden tijdens het inschakelen en wachten to de led knippert. Dan knopje loslaten. Vervolgens zet je de zender in bindmode. Dus ook hier de knop ingedrukt houden tijdens het inschakelen en wachten tot de led knippert. Niet opnieuw op knoppen drukken, maar wachten tot ze elkaar hebben gevonden.