Jorrit 17 jun 2003 #1 Er worden hier over het algemeen alleen vragen gesteld, terwijl het volgens mij de bedoeling was om hier juist alleen maar tips te plaatsen...
Er worden hier over het algemeen alleen vragen gesteld, terwijl het volgens mij de bedoeling was om hier juist alleen maar tips te plaatsen...
laurens Forum veteraan 17 jun 2003 #2 Volgens mij is het juist voor vragen als je ergens niet uitkomt :? Groeten Laurens
Jorrit 17 jun 2003 #3 Tips zijn toch geen vragen? Algemeen, beginners, gemotoriseerd etc... Daar hoor je je vragen te posten..
Tips zijn toch geen vragen? Algemeen, beginners, gemotoriseerd etc... Daar hoor je je vragen te posten..
laurens Forum veteraan 17 jun 2003 #4 We wachten op Robert.... Groeten Laurens edit: Voor bouwtips hadden we net zo goed een aparte tread kunnen plaatsen maar niet een complete rubriek.
We wachten op Robert.... Groeten Laurens edit: Voor bouwtips hadden we net zo goed een aparte tread kunnen plaatsen maar niet een complete rubriek.
Joost 17 jun 2003 #5 Ik ben het geheeeel met Jorrit eens, wou namelijk eigenlijk posten dat die vraag over de motor stand een goede tip was, maar ik hield me in
Ik ben het geheeeel met Jorrit eens, wou namelijk eigenlijk posten dat die vraag over de motor stand een goede tip was, maar ik hield me in