Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Volgens mij staat er gewoon een immatriculatie op die vleugel meer bepaald F-ADNR wat het een in Frankrijk ingeschreven toestel zou maken. Verder heb ik er het raden naar.
[EDIT] Blijkbaar was je al voor en moet het F-AONR zijn. Kan echter via Google niets terug vinden :roll:
Het is Frans, en het rare is dat ik er geen fabrieksnaam van heb kunnen vinden, alleen een typenaam. Zou wel eens Fauvel kunnen zijn...
Dat AV is een goed begin...
Ik kan nog altijd geen foto plaatsen want ik zit nog op het werk en kan enkel uploaden van officiele sites. :roll:
The AV-10 was the first airplane-only design of Fauvel to be flown. Designed as a two-seater side-by-side and equipped with a Pobjoy engine of 75 Horsepower, it first flew in 1935. It was exhibited at the 25th Salon de L'Aéronautique at the Grand-Palais of Paris, on the 13th to the 29th of November, 1936, along with other light planes of the era : the Salmson Cricri, the Potez 60, the Leopoldoff Colibri and the Peyret Taupin. In 1937, the AV-10 set a new altitude record for it's category when it reached 5791 meters, and became the first government-certified flying wing. The AV-10 remained a unique prototype, allowing Charles Fauvel to expand his knowledge and expertise in designing flying wings. The AV-10 disappeared in 1940, when it was taken by German troops.