folie op folie plakken

hallo medemodelbouwers,

wil binnekort van oracover letters gaan maken om mijn extra mee gaan te beplakken.
kan ik gewoon de letters rechtstreeks op de folie plakken met een folie bout?
of zijn hier nog handigheidjes voor zodat je geen lucht bellen onder de folie krijgt?
wil het in een keer goed doen dus alle tips zijn welkom:)

alvast bedankt.

gr,
stephan

is dat plotter folie gewoon in de modelbouwzaak verkrijgbaar?

en dan krijg je dus geen leleijke lucht belletjes net als met ora?

gr,

Heee Johan, zou jij onderhand niet eens een banner gaan nemen bij Robert?!?!?!?

Letters van oracover op oracover is niet zo`n probleem dat kun je gewoon belvrij doen.
De bout niet te warm zetten anders krimpt de letter.

Grote vlakken oracover op elkaar lukt ook maar dat moet je met beleidt doen.

Beste is gewoon even een stukje proberen zodat je weet hoe heet de bout mag staan en je een beetje handigheid erin hebt.

Folie op folie gaat prima. Gewoon bout laag zetten, vast taggen en dan iets warmer echt vast zetten. Van binnen naar buiten werken. Bij bubbeltje met een naaldje gaatje prikken en boutje erop.

MAAR ... die plotterfolie van Johan werkt natuurlijk ook prima. Heb het achter op mijn autoraam, houd als de beste. Laat het 5 dagen uitharden (de lijmlaag dan) en het is weer en hufter bestendig. Heb het ook op mijn Outlaw zitten (zijn kant en klare plotter cijfers van de firma 'pickup' (moet jouw wel bekend voorkomen Johan), goed brandstof en uv bestendig.

Heee Johan, zou jij onderhand niet eens een banner gaan nemen bij Robert?!?!?!?

Er gaat binnenkort nog wel iets gebeuren Berto . :cool:
Ben druk bezig met de gemeente over de start van een bedrijf.

Zal wel 2011 worden met de start .

Maar van een paar stickers of freeskits kan ik niet eens een banner betalen.:rolling:

Mvg Johan

als ik grotere opp moet gaan bekleden met oracover over oracover dan gebruik ik deze meneer...
HobbyKing Online R/C Hobby Store : Mr Spike! Spike wheel tool..
13-13701.jpg

zo krijg je geen luchtbelletjes:)

Back