FALKONET VINACCIERE 1:48

@CXello Oor die algemeen is ek nie n vreeslike liefhebber van Engelse schepe nie - daar is soveel kits met Engelse schepe en op die internasionale forums is elke tweede schip dan ook n Engelse een. MAAR ... daar is een bouw op hierdie forum van n Engelse schip wat my ook slapelose nachte gee. En nou het n modelbouwer in China ook n manjifieke model van hierdie schip gebouw wat my nou net nog meer aan die dink gesit het.

Donders Heinrich, daar ben je met mooie dingen bezig, wat een leuke manier om dit schip te beplanken zeg.
Ik zie uit naar je volgende update:):):)

@Pingu57 Baie dank, Peter. Die method is baie anders. Die Russe het n fancy naam daarvoor - hulle noem dit "thermo-forming".

Bijlagen

• 23.jpg
    23.jpg
    109,9 KB · Weergaven: 113
So as promised, here is the weekend update.

After the first half had been planked, the second one was done in a day. The whole hull was then sanded down as well as the remaining spanten to make sure that they flow nicely into the lines of the hull.

23.jpg

Romp en spanten geschuurd.

22.jpg

En dit is dan hoe die Leudo lyk nadat die eerste laag van die beplanking gedoen is. In die geval kan mens egter nie se die "romp is dicht" nie!:)

So very happy with that result, it was time to move onto the second layer.

24.jpg

The first two strakes of the Pear Wood planking are laid down.

And then the bomb dropped. The Admiraal made a quick visit to the scheepshelling and declared my final planking effort as "onnet" (sloppy) :stout: and took over !!!

25.jpg

Admiraal Anna in charge.

Seeing that I was not doing the planking anymore, I kept myself busy with other things like making ...

Hatches

WeChat Image_20200924144251.jpg

WeChat Image_20200924144956.jpg

Kajuit vir die kapitein en stuurman

WeChat Image_20200924144237.jpg

WeChat Image_20200924144951.jpg

WeChat Image_20200924145001.jpg

Op die foto sien ek nou daar is nog twee haartjies van die kwas wat ek moet verwijder.

Word vervolg ...

En natuurlik ... wijnvate

WeChat Image_20200924145007.jpg

WeChat Image_20200925055224.jpg

En dan natuurlik die beplanking ... die Admiraal se handewerk ...

27.jpg

WeChat Image_20200925055238.jpg

Ek is baie trots op my Admiraal. :waveen dit was natuurlik heerlik om dinge saam te doen. Dit verleen weer n ander dimensie aan scheepsbouw.

Now I am up to the date with the log, so updates will go much slower. The Admiraal is on a business trip to Suzhou for 3 days and I was told not to do anything until she is back.

Dit is dan nou al vir eers.

Vriendelijk groet - Heinrich

zo zeg, jouw admiraal denkt, dat duurt me te lang. Ik zal er eens werk van maken dat het wat vlotter gaat en hij aan de 7P kan beginnen. :)

Wel leuk dat ze meehelpt.

En je bootje ziet er goed uit.

Mooi hoor Heinrich, knap van jou Anna dat ze de beplanking zo netjes ertegen heeft zitten :thumbsup::thumbsup: dat noemen ze nou met vereende krachten

Heinrich, als je een engineer in huis hebt, dan weet je toch wel dat je netjes werken moet??
Maar dit heeft jouw Admiraal er netjes op geplakt hoor, is zij afgestudeerd in de scheepsbouw??? :):)
Dit gaat iets moois worden hoor.:worship::worship:

Heinrich, ik ben laat :stout:, stoeltje zullen wel weg zijn . Maar ik kijk door het raam wel mee;)

Back