Hallo allemaal, Sinds juni 2010 ben ik mijn oude sleper aan het restaureren. Nu zit ik in de afbouw fase, en zit met een klein probleem. Ik heb 2 decals die ik op de kajuit moet plakken, maar hoe moet ik zoiets doen?, moet ik dat met water los weken. Of is er iets anders voor nodig. Groet Wim
Hoi Wim ik knip ze altijd eerst grof uit. Daarna leg ik de decal in een bakje water met een drupje dreft. Als de decal dan loslaat met iets zachts zoals bijvoorbeeld een wattenstaafje van het velletje loshalen en voorzichtig op je werkstuk aanbrengen. Hopelijk heb je er wat aan. Succes en groeten Norwin
Hoi Norwin, Bedankt voor de tip, ik zal het proberen. Als het gelukt is laat ik het je even weten. Groet Wim
Hoi Norwin, Ik ben ook in het bezit van de Fairplay V, complimenten voor de afwerking, ziet er strak uit. Ik mis het een en ander op het voordek, zoals de winch e.d. of word dat nog geplaatst? Gr, Marco
Hallo Marco, Bedankt voor je compliment. De winch voor en de reddingsboot acher op de kajuit Moet ik nog plaatsen. Het is een restauratie project, die bijna klaar is. Maar ik mis nog wat detail werk, daar moet ik nog over Nadenken. Heb jij ook een foto van jou Fairplay, misschien kan ik Daarvan nog leuke ideen van opdoen. Groeten Wim