F4C Schaal Demo dag & RC Cropduster vliegdag - 24 mei 2025 - Almere

Voor de tweede keer wordt op MVA Almere een F4C/H demo dag, alsmede een RC Cropduster vliegdag georganiseerd.
De locatie is Modelvliegtuigsport Vereniging Almere.
Er is catering aanwezig, lunch met warme snacks (PIN heeft voorkeur).

In de ochtend zal de Voorzitter Subcommissie Schaal van de KNVvL, Bert van Eijk, een presentatie geven over F4C/F4H schaalwedstrijden.
In de middag zal er een F4C schaal demo vlucht zijn, en demo's statische schaal beoordelen met deelenemers en juryleden van het nederlandse F4C/H team.

Daarnaast nodigen we vliegers met een sproeikist uit om te komen vliegen, als je foto's/tekeningen hebt van het origineel kun je ze laten beoordelen door de jury leden.

Poster 24 may 2025.jpg

Mooi initiatief maar hoeveel ruimte is er om vrij te vliegen ? Wat ik zo lees op het pamflet is er van 10 tot 11 vrije ruimte dan is er een f4 demo met aansluitend lunch en direct daarna weer een f4 demo zonder eindtijd . In mijn ogen is er dus maar 1 uur vrij vliegen . En als er meerdere vliegers zijn dan heb je maar met wat geluk 1 vluchtje ?

Mooi initiatief maar hoeveel ruimte is er om vrij te vliegen ? Wat ik zo lees op het pamflet is er van 10 tot 11 vrije ruimte dan is er een f4 demo met aansluitend lunch en direct daarna weer een f4 demo zonder eindtijd . In mijn ogen is er dus maar 1 uur vrij vliegen . En als er meerdere vliegers zijn dan heb je maar met wat geluk 1 vluchtje ?
Nee, de hele dag vrij vliegen, met een kleine onderbreking in de middag voor een F4C demo vlucht.. Zal hooguit 10 minuten zijn. Mischien 2x 10 minuten.

Back