Hallo iedereen, ik zal me eerst even voorstellen; ik ben Wilko louws, 34 jaar, woon in Veere (in Zeeland, voor alle duidelijkheid) en ben constructiebankwerker (of zoiets..) van beroep. Sinds een kleine 2 jaar houd ik mij bezig met het bouwen van houten schepen. Voordien had ik hier nog nooit naar gekeken en al zeker geen interesse in... Vroeger wel heel wat plastic modelbouw gedaan, maar dat stelde niet zoveel voor!
Tot een kleine 2 jaar geleden m'n vader me een oude bouwdoos gaf uit een kringloopwinkel, het was de zeeschouw van billing boats. Ik was gelijk verkocht! Sindsdien gaat er bijna geen dag voorbij of ik ben met de hobby bezig.
Eerst dus de zeeschouw toen la pinta van AL, ontzettend leuke kit waar je echt een mooi scheepje van kunt maken, heel veel plezier van gehad.
Tot een kleine 2 jaar geleden m'n vader me een oude bouwdoos gaf uit een kringloopwinkel, het was de zeeschouw van billing boats. Ik was gelijk verkocht! Sindsdien gaat er bijna geen dag voorbij of ik ben met de hobby bezig.
Eerst dus de zeeschouw toen la pinta van AL, ontzettend leuke kit waar je echt een mooi scheepje van kunt maken, heel veel plezier van gehad.