esky HB king 2 HH gyro probleem

• Topicstarter Topicstarter dennisvreeswijk
  • Startdatum Startdatum
D

dennisvreeswijk

Guest
Hallo piloten;)...
Ik heb een probleempje ook al denk ik dat het zo te verhelpen is maar ik ben echt nog onbekend hiermee...
Oke als volgt, ik heb net mijn King 2 en heb er een esky HH gyro opgezet hij is goed aangesloten juiste positie maar...
Als ik hem in rate mode heb staan werkt hij perfect nix mis...
Zodra ik hem in HH mode zet dan werkt het niet zoals het moet
Mijn probleem is als volgt ik heb een draai plato gemaakt om hem af te stellen en als ik de heli aan heb staan blauw ledje brand en ik duw handmatig de staart weg dan gaat de servo tegen werken omdat hij uit ze lock positie is en die zou ook moeten blijven werken tot hij terug is in die positie NORMAAL gesproken maar die van mij vind het allemaal wel best geloof ik en die laat de servo heel langzaam terug komen naar het 0 punt en gaat dan langzaam naar links draaien is wel bij te trimmen maar dat vind ik niet zo spannend het zit me gewoon niet lekker dat hij hem niet naar ze juiste positie terug dringt...
Ik heb een standaard esky zender en ik weet niet zo goed of ik dit met de gain moet bijstellen of dat dat er nix mee te maken heeft en ik zou graag willen weten wat je precies met je gain bereikt want iedereen heeft het erover maar niemand zegt daadwerkelijk wat je er mee doet en die waarden in % zeggen me al helemaal nix ik hoop dat er nog iemand mee leest en me uit de brand kan helpen alvast Bedankt Dennis:confused:

Hier nog een filmpje op you tube van het hele verhaal!!!!
YouTube - Honey bee king 2 esky HH gyro settings

Laatst bewerkt door een moderator:
De topic kan gesloten worden zat hem in de zender en het afstellen van de gain...!!!

Back