Electrokist voor 2x speed 280 ?

so hallo ! ik ben snelle jelle niet hoor ! :P
Eigenlijk zou ik vandaag die platen Depron gaan ophalen maar ik vond het veel te mooi weer om +1,5 uur in de auto te zitten :?

in plaats daarvan lekker achterom zitten knutselen aan een paar gliders van balsa, van die kleintjes die je moet gooien.

:lol: mja 1.5u in de auto zitte zou ik ook niet zien zitte met zon weer :P
is er dan geen parket zaak in de buurt dan ?

hehe ja das ook leuk maar niet bestuurbaar :P

Depron valt reuze mee om te bewerken, gewoon een paar maal "oefenen"
en dan lukt et goed :wink:
heb ik deze week ontdekt :P miss ken je wel een "hol" profiel, dat ze zeer veel gebruiken bij slowflyers.
ik heb van de week de Ennu gebouwd nu nog wachten op de aandrijving. (zie Het cafe -> Rara welk toestel word dit?)
dat is ook zon profiel, ik had half jaar geleden een vleugel gebouwd voor de slowstick omdat de ander een beetje stuk was, deze was dus niet goed gebouwd veel te fragiel ( 2vleugel helfte gebouwd en met hardhouten 5*5mm liggerstejes vast gelijmt :?
Nu weet ik wel beter :P
Ik ben dus voor slowflyers :lol: :wink:
snelheid is makkelijk te bouwen, maar slowflyers vind ik ietsje pietsiemoeilijker , en leuker :D

wil je foto's posten aub. als gaat bouwen?

Grtz
Steven

Ik ben er uit ...! het wordt een
icro DLG

Ik heb dat draadje met veel bewondering door gelezen en ik ben er achter dat dat helemaa mijn ding is, ook vanwege het feit dat ik graag met hout werk.

Natuurlijk plaats ik het bouwverslag op het forum, als alles meezit ga ik maandag materiaal halen en dan kan ik eindelijk gaan bouwen :D

Groetjes, Jesse.

Ja, weet ik, heb ik ook: Lichtgewicht ontvanger, 2x micro servo.
Het enige wat ik dan moet gaan aanschaffen is een kleine Lipo + lader.

Back