Einde van actieve 3D carriére...

Beste heli vrienden,

Zoals velen al hadden zien aankomen heb ik besloten echt te gaan stoppen met het vliegen van 3D heli competities.

Dat betekent natuurlijk dat ik mijn materiaal ook ga verkopen. Ik heb deze post even gemaakt zodat het onder een wat breder publiek bekend wordt. Geen idee of ik dit mag doen maar zie het als mijn laatste wens als ex-competitie vlieger...

Zie de volgende post in het te koop forum voor meer info betreft mijn aangeboden materialen.

<Oude "Te Koop" Link Verwijderd >

Ik ga natuurlijk niet helemaal uit beeld, ik ben natuurlijk altijd nog actief betrokken bij de Dutch 3D en ik zal ook proberen bij elke wedstrijd aanwezig te zijn. Tot in Meerhout!

Greetz,

Michiel.

Laatst bewerkt door een moderator:
Tja, het blijft jammer om zo'n sterspeler in het veld te verliezen :yes:

Dat je er mee stopt als je niet meer actief vliegt kan ik me voorstellen.
Alleen dat je niet meer actief vliegt blijft voor mij een raadsel.
Hoe kan moutainbiken nu leuker zijn :schrik: :hammer:

Tja Walter het is een hobby en het moet geen straf worden, fun is erg belangrijk .. maar voor dat hier een discussie over ontstaat ... dat is mijn menig ;-)

Michiel ik hoop dat je veel plezier mag beleven met je nieuwe hobby, en je hartelijk bedanken voor je inzet om de 3d heli sport op de kaart te zetten. Je was voor velen de inspirator om 3d te gaan vliegen.

Namens het 3Dhelifreakz Team ..

:(:(:(:(:(:(

Ja, het was al wel te verwachten.
Jammer michiel, maar ik kan het ook wel begrijpen.

Zoals henry al zei was/ben je voor velen een voorbeeld. Door jou ben ik gaan 3d vliegen maar dat had ik je al eens gezegd. Kun je misschien skills ook erven???? Dan geef ze maar aan mij bv.

Ik wens je in ieder geval veel plezier in je nieuwe hobby(s) en helemaal van de kaart in heli wereld ga je ook niet dus zullen we elkaar nog vaak zien hoop ik toch.

De groetjes, en dont be a stranger.

remon

Ik zag het helaas ook aankomen, maar als je er geen plezier meer in hebt is het natuurlijk niet iets wat je graag doet. Kan je nog wel het 3DM mailtje beantwoorden;-)

Michiel,
jammer dat je ermee bent gestopt, ik keek altijd vol bewondering naar jouw mooie 'optredens' tijdens de dutch3D. Je stak er veel tijd in en je was een erg gedisciplineerde vlieger.
Mee gevlogen met de 3D masters, dat kan niet iedereen zeggen natuurlijk !
Dat je nu een andere interesse hebt gekregen is natuurlijk leuk voor je, je hebt vermoedelijk weer een nieuwe uitdaging gevonden om in uit te blinken.

Leuk dat je betrokken blijft bij de dutch3d en tot in Meerhout dan !

Bas

Back