een hele nieuwe :D Pushrods

• Topicstarter Topicstarter MR.Pitts
  • Startdatum Startdatum
M

MR.Pitts

Guest
Ja,
Ik ben terug met deze keer pushrods :D
Ik ben net technisch begonnen met mijn F-22 (servo's Whatever)
en ik stuitte op een probleempje ik was bezig met de servo's.
en merkte op en had een reactie van ''WTF ik heb geen pushrods''
ik heb gezien dat heel veel mensen die zelf maken.
kan het ook met staaldraad zo ja kan iemand een foto maken van hoe dat eruit ziet?
of op paint whatever.

Bij Voorbaat dank.
Groeten,
MR.Pitts

MR.Pitts je hebt dit in het verkeerde forum gepost, dit is het elektronica forum!
En hoe maak je pushrods? Wel dat kan op heel erg veel manieren. Wat en hoe je het maakt hangt ook sterk af van de toepassing. Wel vliegtuig en wat wil je aansturen enz. enz.? Welk materiaal kan je gebruiken, (veren)staaldraad, hout, koolstof, kunststof?
Laat je fantasie eens gaan, je zal versteld staan wat je dan allemaal kunt bedenken.

bedankt voor de tips ik heb net al een stuk of 6 pushrods gemaakt van staaldraad.
en sorry dat ik het in de verkeerde afdeling van de forum heb gepost.

Groeten!

nou vooruitdan,

in veel depron jets (deze is toch van depron??) worden carbon stokjes van 1mm gebruikt , aan het einde doe je een stukje krimpkaus waar je een stukje staaldraad indoet wat je in een Z hebt gebogen ,.
ik kan als het nodig is anders wel even een foto maken , ....

ja graag die foto.
maar ik heb vandaag mijn vliegtuig getest lekker gevlogen en hij werkt perfect!
me camera is kapot sorry =(

yeah right....

ja graag die foto.
maar ik heb vandaag mijn vliegtuig getest lekker gevlogen en hij werkt perfect!
me camera is kapot sorry =(

Uhm... je bent volgens mij vergeten dat je een maand terug nog niets wist van rc spullen laat staan dat je toen al kon vliegen..... en dan zal je nu opeens een F-22 depron vliegtuig kunnen vliegen..?

ThumbnailServer2

Het doet me denken aan een of ander bepaald persoon...

Uhm... je bent volgens mij vergeten dat je een maand terug nog niets wist van rc spullen laat staan dat je toen al kon vliegen..... en dan zal je nu opeens een F-22 depron vliegtuig kunnen vliegen..?
Ik heb de forums van RCGroups gebrowsed heel handig hoor!:olympic:

Het kan altijd zijn dat hij heel snel leert...
Jongens, jullie zijn allemaal veel te wantrouwig! :mrgreen:
Kijk 's aan dat is iemand die me eindelijk vertrouwt.
en mijn camera komt over een paar weken terug (8 tot 10 :()
Het is weer slecht weer maar ff met me andere vrienden chatten over hun vliegtuigen Mijn Viper MkII profile version plans zijn bijna klaar ik heb zo'n coole club!

Ik ben erg benieuwd naar een filmpje.

Maak anders eens een foto!

Hoe heb je nou eigenlijk gevlogen zonder pushrods?

WTF zonder pushrods onmogelijk ik heb gewoon staaldraad gebruikt als pushrods.
ik heb weer nieuws over mijn camera, de digitale lens is gebroken die moet vervangen worden en dat kost 250euro =( kan ik net zo goed een nieuwe kopen voor 50euro of zo en die wegwerp cameraatjes werken niet meer en ik heb ook geen rollen dus geen foto's filmpjes of whatever :puppydogeyes:

Wist niet dat op zondagavond om 22.00 de winkels open zijn om te vertellen dat de digitale?? lens stuk is.
Maar OK, dit was mijn laatste reactie op dit gedoe.

GJ

Back