E-REVO topic

Graag gedaan hoor, maar we moeten wat voorzichtig zijn met bespreken van advertenties, da's uiteraard niet de bedoeling van dit topic.

misschien moet je ook effe rond kijken wat andere bedrijven aanbieden. of op een club. ik was eerst altijd van het bashen en toen ben ik eens naar een club gegaan en toen wilde ik absoluut een racebuggy

Lol.. Ik bash met een Vorza.. Vind ik zelf veel leuker dan een Revo.. Maar da's vloeken in de kerk in dit topic :-)

Maar ben het wel met je eens, als je de mogelijkheid hebt om te racen om een baan is dat 10x leuker dan bashen in je eentje. Zelf daar geen tijd meer voor, voorlopig blijft het bij bashen met de kids. Ook geen straf hoor !

Deze ziet er mij veel netter uit, geheel origineel..
<Oude "Te Koop" Link Verwijderd >
(Ken de verkoper zelf niet)

Zijn vraagprijs is wel veel te hoog, maar dat weet ie zelf ookwel denk ik.

Dit is dus mijn e-Revo, mijn laagste prijs is 700€
Ik heb 6maand geleden 940€ voor de auto betaald met swaybar, wheeliebar, lader.
Daarna heb ik nog een nieuwe kap, RPM Parts, ledlights, 8nieuwe badlands + 8traxxas chrome velgen, etc. Nog eens terwaarde van 3a400 euro.
Ik denk nu niet dat mijn prijs veel te hoog is als je weet dat de auto mss max 10x gereden heeft :)
Of ben ik dan zo verkeerd?

Laatst bewerkt door een moderator:
Laat ik beginnen met aanbieden van mijn excuses, moet gewoon geen advertenties of winkels bespreken in dit topic.

Prijs is iets voor tussen jou en een eventuele koper, daar ga ik niet tussen zitten.

Ik heb de thundertiger mt4 zelf niet in het echt gezien maar ik zou naar WonderTiger luisteren.
Als je een monstertruck wilt die nog een beetje in de truggy richting zit mt4
Anders de Savage flux.

Ik wil hiermee niemand tegen de schenen trappen maar waarom zou je de e-revo kiezen? ik snap het simpelweg niet.
Het enige wat hij eigenlijk voor heeft op de anderen is dat je makkelijker aan onderdelen kan komen als hij weer eens kapot gaat of de aandrijving aan stukken vliegt...

Geen probleem hoor, ik hoor graag een ander zijn mening ook eens.
Ik wil wel eens weten wat een ander ervoor zou vragen.
Grtz

Mijn e revo is verkocht met de volgende spullen voor 380 euro:

-kompleet stalen aandrijflijn naar de wielen en center
-rpm armen - voor
-Lrp truggy banden
-Setje onbekende straatbanden
-Zender zonder ontvanger
-2x2s 5000mah 40c 5x gebruikt
-2x2s 5000mah 30c 30x gebruikt
-swaybars
-pushrods rood
-wheeliebar
-en nog veel klein spul lagers draagarmen etc etc.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik ben ook van plan een E Revo te halen, alleen weet ik niet welke site goedkoper is als hun concurrenten! Ik dacht eerst een 2e hands te halen maar de meeste reageren niet terug, of ze vragen rond de 600. Dan gooi ik er liever geld bovenop om een gloednieuwe te halen...

Als ik er 1 ga halen waar moet ik het meeste op letten, en weten jullie een site die het beste service heeft of goedkoper is als de concurrenten! mijn budget is rond de 700

Ik ben ook van plan een E Revo te halen, alleen weet ik niet welke site goedkoper is als hun concurrenten! Ik dacht eerst een 2e hands te halen maar de meeste reageren niet terug, of ze vragen rond de 600. Dan gooi ik er liever geld bovenop om een gloednieuwe te halen...

Als ik er 1 ga halen waar moet ik het meeste op letten, en weten jullie een site die het beste service heeft of goedkoper is als de concurrenten! mijn budget is rond de 700

Voor 700€ ga je mss een nieuwe e-Revo vinden maar daar blijft het dan ook bij.
Dan nog lipos, je lipo lader, etc.
Ik heb een van 6maand te koop staan ,)

vraag
heb nu een E-REVO 1:8 gekocht met 2 maal maxxtraxx 2cells lipo 4000

ik wil nu wel een beetje meer power
wat zijn de opties om dit te krijgen ?

welke lipo's ( zonder het kapot te rijden )?
of andere optie's ?

met vriendelijke groet

Back