E-REVO topic

Van de week waren ze nog in stock , en heb daar nu ff niet op gelet vandaar dat ik dus linkte....

Voor het geld wat ze kosten en de prestaties die ze leveren zijn ze het wachten echt wel waard ;)

Ik heb zes van die Turnigy LiPo's in bezit. Ze hebben al een ritje in de Flux overleeft, werden niet warmer dan 37 graden, temps die dag waren hoog in de 20 ;)

Ik heb er 4 in gebruik ;) En wat je zegt klopt idd helemaal .... Ik trek ze leeg in een brushless Summit ....

Hoop binnenkort m'n Medusa Oracle eindelijk te hebben (is opnieuw verstuurt) , dan kan ik echt bijhouden wat ze doen ;)

Hoe zijn jou voltages en mAh's ?

Ik heb ze leeggetrokken tot 3.4V, toen heb ik ze geladen en er ging 5250mAh in :D, ben ook daar tevreden over.

Toen ik dit plaatje zag op het Traxxas forum, heb ik de bussen meteen met een stukje krimpkous afgewerkt

Jah dat ga ik morgen ook eerst doen voor ik hem gebruik.
Zie toch heel veel klachten op het traxxas forum over de esc begin nu wel een beetje huiverig te worden:confused:

Hmm, straks ook maar eens bekijken. Had ook niet in de gaten dat het zo erg was.

Is het probleem de afstand tussen de bussen ? Of zitten ze los ?

Ze denken dat er tijdens het rijden iets tussenkomt wat geleid,
maarjah moet wel erg toevallig zijn.

Hoe zijn jou voltages en mAh's ?

Ik heb ze leeggetrokken tot 3.4V, toen heb ik ze geladen en er ging 5250mAh in :D, ben ook daar tevreden over.

Ik heb m'n afslag hoger gezet omdat ik ze zover leeg trok ;)

Maar ik heb het ook al gemerkt idd dat ze underrated zijn....

Ze blijven ook heeeeeel lang hoog in hun voltage zitten , daarom heb ik m'n afslag ook hoger gezet , om te voorkomen dat ze te ver leeg worden getrokken.

hier op het forum stond achter goud en voor rose ik denk ik heb geen rose??

het is dus vor oranje

:rtfm: wat daar stond het gewoon in:sleepy::sleepy:

sorry voor het vragen maar toch bedankt!!!

verlengde achter armen zitten er op orginele viring er weer in en op 4s en op 6s gewoon wheelies:confused::confused: heeft dus niet veel nut gehad.

hoe hoog heb je hem dan staan achter? ik bedoel, als je hem aardig hoog hebt staan heeft het natuurlijk niet veel nut lijkt me. Ik zelf heb de draagarmen horizontaal staan als je auto gewoon stil staat. :)

hij staad net iets hoger dan horizontaal.

komt het misschien door te veel grip hier in de straat hele ruwe straatstenen.

hoe zit dat eigenlijk:

gras veel grip zwaar voor de motor?
asvalt veel grip zwaar voor de motor?
zand weinig grip minder zwaar voor de motor?

Toen ik dit plaatje zag op het Traxxas forum, heb ik de bussen meteen met een stukje krimpkous afgewerkt

Dit is niet nodig. Byte had CC nog gemaild daarover, de nieuwe regelaars(nieuwste V3!!) hebben genoeg afstand tussen de bussen...

Zelf ook die nieuwste V3 gehad en was allemaal netjes in orde, dat kan echt geen contact maken.

hoe zit dat eigenlijk:

gras veel grip zwaar voor de motor?
asvalt veel grip zwaar voor de motor?
zand weinig grip minder zwaar voor de motor?

Asfalt is niet echt zwaar voor je motor, gras daarintegen wel! Dat bied zoveel weerstand dat je flink meer Amp's trekt..

Greetz,
Joram

Laatst bewerkt:
Hey mensen
Ik heb vandaag me erbe gekregen
Rijd goed maar het probleem is dat de pinion heeel stroef gaat en daardoor de spur enzo rateld.
Als ik hem naar voor wil duwen gaat hij heel stroef en rateld enzo.
Ook als ik de pinion en spur van elkaar haal en met me hand de pinion wil draaien gaat hij heel stroef en haperig
Wat is dit?
Thnx

Laatst bewerkt door een moderator:
zit de pinion misschien te ver over de as van de motor ?
Als je de pinion van de motor verwijderd en je draait aan het asje, draait deze dan wel soepel ?

Jah ik heb de motor er nog niet afgehaald maar ik heb de pinion gewoon zo ver mogelijk naar voren gedaan en van de spur afgehaald.
Maar als ik dan draai met me hand aan de pinion gaat het heel stroef en haperig.
Kan het zijn dat ie niet goed gekalibreert is ofzo?
Ik heb ook een link kabel erbij gekocht dus als ik daar iets mee kan doen?

Laatst bewerkt door een moderator:
Back