E-REVO topic

de verlengde armen zitten er op nu lijkt het (is zo) dat de vering achter in eens veel stugger is dan met de korte armen????

lijkt of de auto ook wat slechter op de weg ligt maar dat kan ook door de vering komen

het doel van de langere armen was minder wheelies helaas gaat nog net zo makkelijk:):(

iemand advies????

de wielen heb je in eht achterste gat geplaatst?

mijn ERBE maakt met die draagarmen niet eens meer wheelies op het gras namelijk. (en dat is op 6s lipo, met de 18/54 vertanding.)

Gr.
Tim

ja achterste gat ff in de straat wezen rijden en meteen op de achter wielen

welke veren heb je er in zitten ik zilver misschien te stug??

ik heb de standaard veren er in zitten. (nooit wat aan veranderd.) heb je de rijhoogte mischien hoog staan? (als bij mij de Revo stil staat, met de accu's er in staan alle draagarmen horizontaal. )

Is er ook een alternatief voor de standaard slipper clutch?
Ik heb die van mij namelijk dwars door.

hmmm,.. een gietfout mischien?

anyways.. Savage-picco had het over een remschijf van de T-Maxx welke als slipper te gebruiken was. (in het Summit Topic,.. mja, zelfde chassis, dus zou meotne passen.)

Ja denk het ook dat het een gietfout is.
Ik zal het wel even opzoeken in het summit topic, en anders rebuild kitje kopen.

Hey mannen
Ik krijg maandag mijn erbe.
Dan heb ik nog net geld om er 1 LiPo-Akku V-MAXX 30C 3/3300 11,1V bij te kopen.
Ik heb er daar al 1 van dus.
Nu vraag ik me af of dit genoeg is voor mijn erbe?
Ik weet dat het minimum 100A is en deze lipos geven dus 99A.
Ik rijd hiermee gewoon met de stock gearing misschien met de 54 included spur.
Of kan hierdoor toch me esc om zeep geholpen worden,of zullen me rijtijden met deze net 2 minuten zijn?:p

Kwa vermogen kunnen ze genoeg leveren, maar je rijtijden zullen niet bijster lang zijn. Waarom geen Zippy's / Turnigy's besteld?

80 euro
Jah de winkel waar ik toen was had hem liggen heb hem niet besteld ofzo

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik zou de grote spur erin laten, zeker als de packs 3s zijn.. Weet wel Traxxas de andere set als optie geeft, maar met packs die op randje zitten qua amperage zou ik voorzchtig aan doen om ze niet te heet te laten worden. Daarbij is een dual 6s, ook met de lagere vertanding niet te controleren snel ;-)

Oke dan laat ik hem helemaal stock totdat ik betere lipos kan kopen:)
Dus jullie denken dat ik wel gewoon met de lipos kan gaan rijden zonder problemen?
Want heb op het traxxas forum een paar topics gezien met gesmolten escapes en toen werd ik toch een beetje huiverig:p

Hoezo ? De ESC kan prima 6s aan. Heb wel dat topic gezien van defecte ESC's door een doorslijten van de kabel, maar dat heeft hier niets mee van doen.

Jah ze zeggen als je lipos te weinig ampere geven en je remt te hard ofzo dan kan je esc eraan gaan.
Ook hebben sommige gasten daar een probleem dat die bussen op je esc waar de kabels in gaan laat maar zeggen contact met elkaar maakte en kortsluiting maakte.
t3gy5o

Hebben jullie daar nog wat aan gedaan of hebben jullie het gewoon zo gelaten zoals het is?

Back