Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
ik heb de standaard veren er in zitten. (nooit wat aan veranderd.) heb je de rijhoogte mischien hoog staan? (als bij mij de Revo stil staat, met de accu's er in staan alle draagarmen horizontaal. )
anyways.. Savage-picco had het over een remschijf van de T-Maxx welke als slipper te gebruiken was. (in het Summit Topic,.. mja, zelfde chassis, dus zou meotne passen.)
Ik heb hier ooit eens een link geplaatst van een topic op het RCMonster forum waar allemaal handige tips in stonden. Daar gebruikten ze carbon als slipperplates.. Later maakte hij ze van aluminium...
Hey mannen
Ik krijg maandag mijn erbe.
Dan heb ik nog net geld om er 1 LiPo-Akku V-MAXX 30C 3/3300 11,1V bij te kopen.
Ik heb er daar al 1 van dus.
Nu vraag ik me af of dit genoeg is voor mijn erbe?
Ik weet dat het minimum 100A is en deze lipos geven dus 99A.
Ik rijd hiermee gewoon met de stock gearing misschien met de 54 included spur.
Of kan hierdoor toch me esc om zeep geholpen worden,of zullen me rijtijden met deze net 2 minuten zijn?
Ik zou de grote spur erin laten, zeker als de packs 3s zijn.. Weet wel Traxxas de andere set als optie geeft, maar met packs die op randje zitten qua amperage zou ik voorzchtig aan doen om ze niet te heet te laten worden. Daarbij is een dual 6s, ook met de lagere vertanding niet te controleren snel ;-)
Oke dan laat ik hem helemaal stock totdat ik betere lipos kan kopen
Dus jullie denken dat ik wel gewoon met de lipos kan gaan rijden zonder problemen?
Want heb op het traxxas forum een paar topics gezien met gesmolten escapes en toen werd ik toch een beetje huiverig
Jah ze zeggen als je lipos te weinig ampere geven en je remt te hard ofzo dan kan je esc eraan gaan.
Ook hebben sommige gasten daar een probleem dat die bussen op je esc waar de kabels in gaan laat maar zeggen contact met elkaar maakte en kortsluiting maakte.
Hebben jullie daar nog wat aan gedaan of hebben jullie het gewoon zo gelaten zoals het is?