E-REVO topic

Archhh.. ik kan niet wachten.. Waar had je de smc's gekocht ? Hoelang heb jij mogen wachten ? mijn bestelling is al van 23 mei !

niet helemaal waar de ERBE voor bedoelt is... mja,. demo dagen... :p
(dit is van vorige week zondag)

RevoAirborne2.jpg

Revoairborne.jpg

Vochtig hoog gras (nouja,.. hoog, ongeveer 8 centimeter of zo.) het bleef mooi plakken, en ging erg snel om de aandrijfassen zitten. voor de rest helemaal geen problemen. :) (later bleek dat 1 wiellager vastgelopen was, doordat er gras tussen de 17mm meenemer en de fusee was gaan zitten.)

PS: Morgen weer, alleen is dit keer het gras weg gehaald! :D (dus als je in de buurt van hengevelde bent, kom langs, haha. )

Archhh.. ik kan niet wachten.. Waar had je de smc's gekocht ? Hoelang heb jij mogen wachten ? mijn bestelling is al van 23 mei !
Stormer Hobbies.
Denk dat er iets meer dan 3 weken overheen ding, heeft een tijd bij de Douane gelegen, kwam dus nog eens ruim €50 bij..

@Diver
Als je nieuwe banden koopt, beplak dan eerst de binnenkant met ducktape, voorkomt dat ze uitrekken(balloonen) en dan gaan ze minder snel los, en ze zullen dan minder snel scheuren.
Ik denk dat je op de standaard talons rijd, die zijn zoziezo al niks.
Misschien zit hier wat bij:
PROLINE TIRES
Hoe warm word je motor?
Hij moet niet warmer worden als 100 graden.

goede morgen allemaal,

die bandjes van proline wil ik we bestellen maar eb geen idee wat voor maat ik moet hebben erbe??

please help

Greetes

40 series zijn breder dan normaal. Als je dat niet wilt moet je de gewonen nemen.

Wil je van loskomende banden af, zul je beadlocks moeten kopen. Die van Proline heb ik gehad, krengen om vast te zetten maar vast is ook echt VAST. was wel ff 144 inbusjes vastschroeven,PFF

Maximizer beadlocks zijn stuk eenvoudiger, en houden je bandjes ook goed vast.

Greetz,
Joram

E-Revo, lijkt mij op langere duur interessanter.
Hangt er wel een beetje van af welke versie je neemt, die met titan motors of met mmm combo.

Ach, ik zie RC niet meer als hoofdhobby, dat is bij mij scooters. En bij Philip(PIP) nu volgensmij ook.

Dus ik ga geen dure dingen meer kopen, zoals mijn FLM BL savage... XD
Leuk wat erbij, en dat heel houden:p

Greetz,
Joram

mijn mijn brommer is nu ook mijn grote hobby :D

maar erbij wil ik toch wel een vliegtuigje en en een leuk autotje houden :)

Ok, eerste packs erop zitten, de gewone packs vinden dit geweld niet leuk..(Worden bloedheet, 2x Vapex 6cellen 4600) maar ikke wel :lol: Geweldig, wat een auto !

Maar die packs leveren blijkbaar nog niet genoeg vermogen om wheelies te maken vanuit stilstand, in de diverse filmpjes zie je dat iedereen (ook op 2x 2S packs) dat makkelijk doet, mij lukte dat alleen door achteruit en dan vooruit te gaan.

Hoop dat de lipo's (heb een set SMC's en een set Zippy's onderweg) snel binnenkomen, kan ik ook samen met zoontje rijden, die stond er nu wat beteuterd bij..

Swaybars zijn een must, zonder wilt ie continue over de voorwielen omvallen, met gaat het super ! (Heb er nu zwart voor en zilver achter op zitten) Vind wel dat ie erg duikt en de neus omhoog gooit tijdens remmen en gasgeven. Denk dat ik echt ga kijken naar die P3 rockers. Moet ook nog eens kijken naar welke veren/schokbreker olie er nu opzitten, hij klapt tot op de bodem bij relatief kleine sprongen, dat moet beter kunnen.

Zender vind ik minder van kwaliteit, bereik is goed en ook geen storing ofzo, maar vind hem erg 'el cheapo' aanvoelen. Stuurtrim staat er ook behoorlijk naast, om servo's in nulstand te krijgen (uitslag naar beide zijdes gemeten op servo) moet de trim bijna op 3/4 van maximale. Vapex 2900 cellen passen er niet in, batterij bakje is te klein gemaakt (of de Vapex te groot). Servo's zijn dan wel digitaal, maar ik kan me vergissen, maar volgens is aansturing analoog.. Servo's staan ook continue te brommen.. Dacht eerst dat ze tegen elkaar waren aan het werken, maar ook zonder servo stang brommen ze dat het een lieve lust is. Aangesloten op de HRS set (3PM 2.4ghz van mijn zoontje) zijn ze meteen stil. Dat wordt kijken naar een betere set, maar weet nog steeds niet of ik een 3PM, DX3S of een DX3R koop.

Maar al met al het mooiste vaderdag kado ooit :-)

Hallo
Ik ben aan het twijfelen of ik een E-Revo (1:8 ), de E-Revo VXL (1:16) of de E-Maxx (allemaal van Traxxas) zal kopen. Wat is jullie mening?
Joost

Laatst bewerkt:
En dat vraag je in het 'grote' E-Revo topic ?

Hier zal iedereen, incl mezelf, uiteraard meteen ERBE zeggen.. En gelijk hebben we !!!! :-)

Geweldige auto !

@Snoebel:

Het duiken en liften is Revo eigen... Heeft te maken met dat mooie rockersysteem , is wel wat aan te doen met andere rockers en veren maar dan ga je toch weer toeleggen op de grip ;) Dat de Vapextech's het niet trekken is niet zo vreemd natuurlijk , een MMM trekt nogal wat ampère's uit de cellen.

@Joost:

Denk dat de E-revo je goed zal bevallen , Traxxas geeft wel als schaal 1/10 aan maar tis eerder 1/8 :!: Denk een beetje aan het formaat van een Savage ;)

5605_3qtr_chassis.jpg

dit vond ik op de site, kijk eens goed rechts van de linkse servo, van onze kant, dat lijkt op dat schakelding van de summit maar bij de e-revo zit toch maar een 2 kanaals, en wat helemaal raar is dat je het op deze ander foto niet ziet, (alle foto's zijn van de traxxas site)

5605_chassis.jpg

dat is een optie, je kan die 2 versnellingen set kopen.
maar je moet dan ook de andere 3 kanaals zender.

Back