E-REVO topic

:lol: Nou dat wordt dus na vaderdag .. Maar worden gewoon foto's van een spinternieuwe ERBE.. da's toch niet spannend ?

Zal proberen eens een filmpje te maken van het nieuwe circuit van MBS als ik ga rijden, dat lijkt me veel leuker !

Leuk idee !!

Geef even een seintje dan kom ik met mijn E-Losi Truggy :mrgreen:
Of de LRP Shark 1:18 bl.

Ik vindt het eenleuk circuitje, misschien eens kijken of we een kleine meeting kunnen organiseren...............
Bij voldoende animo zullen de mannen van MBS dat niet erg vinden ( heb het er al met hun over gehad...haha , alleen hebben zij er nu even geen tijd voor om te otganiseren )

Ook hier staat een ERBE :) Zit alleen nog met de accu's, zou graag Hyperions erin doen, mede door de 5C laadmogelijkheid.
Op 3S wil je eigenlijk niet minder dan 5000mAh hebben dus kom je uit op deze:
Hyperion G3 CX - 3S 5000mAh (25C)
Afmetingen zijn dan 139 x 46 x 32. Nou is te vinden dat de lengtexbreedtexhoogte 160x51x30 zou mogen zijn. Als ik ga meten kom ik meer op 160x46x29 uit, wat nooit gaat passen..
Iemand die weet of dit toch al door iemand anders is geprobeerd?

Lipo's met 5C laden, hahahaha..

Doe je best, wil de resultaten van de lipo wel even na afloop zien^^ Word leuk.

Greetz,
Joram

De nieuwe Hyperion's worden juist in de markt gezet met dat als 1 van de verkoop argumenten , laden met 5C....

Die leuke resultaten waar jij aan denkt komen er dus niet...

Er komen steeds meer pakketten die met 2C of meer geladen mogen worden ;)

Yep .... De laadsnelheid van Lifepo/A123 met de grotere capaciteit van lipo's....

Als ze nou ook nog een 4s of 5s 5000mah pack maken wat geschikt is voor de E-Revo/Summit , zijn we helemaal happy ;)

Kan iemand me antwoordt geven wat het voordeel is van het monteren van de set veren die er standaard bijgeleverd wordt?

gr.

Yep .... De laadsnelheid van Lifepo/A123 met de grotere capaciteit van lipo's....

Als ze nou ook nog een 4s of 5s 5000mah pack maken wat geschikt is voor de E-Revo/Summit , zijn we helemaal happy ;)
Hoe wil je dat gaan doen dan? 1 pack en dan een andere accu-tray maken waar 1 4s in past in plaats van 2 kleinere trays?

Nee tuurlijk niet, 2x een 4s of 5s parallel plaatsen.. 5s lijkt mij ook echt kicken :-)

Ik heb de SMC's nog steeds niet binnen.. en ok, tis ook nog geen vaderdag geweest.. maar wacht nu al bijna een maand op die accu's...grr..

Zat te kijken naar zippy's.. de 2s 5000mAh zijn weer op voorraad.. ik denk alleen dat 20c wat te laag zal zijn.. iemand ervaring mee ? (ze kosten 28 dollar ut stuk !)

*edit* Savage was me net voor :-)

Laatst bewerkt:
Ik heb de "15C" 5000mah Turnigy's besteld... Nog geen 20 dollar per stuk en het blijken eigenlijk 20~30C packs te wezen. Op het Traxxas forum zijn ze er heel lovend over dus ben benieuwd.

Zijn er 4 van onderweg , jammer genoeg zijn ze net te dik om hetzelfde te doen als ik met de E-bay lipo's heb gedaan.... Anders had ik 2 4s pack gehad van 10.000 mah ;)

Nope ... 2x 4s parallel ;) Hoeven het van mij "maar" 20C celletjes te wezen :mrgreen:

Er zijn wel 5s packs die passen , maar dat zijn maar 3000mah packs... Daar haal je dus geen geweldige runtime's mee , 5000 zou al een stuk beter wezen ;)
O tuurlijk parallel.
Als je 2x3000mAh parallel zet heb je toch nog een redelijke 6000mAh, wat op zich voor een parallel setup wel weer weinig is.
Niemand die Hyperions in zi'n ERevo heeft?

Dat is dus nog het probleem als je met 4 of 5S parallel wil rijden.... Dat zijn nog relatief kleine packs qua capaciteit... Maar met de vooruitgang die er plaats vind in de wereld van de lipo's gaat het de goeie richting op ;)

Ik zat te twijfelen tussen die jij idd al aangaf en die 20c.. naja.. laten we beiden even naar elkaar weten hoe ze het doen :-)

Prijsverschil was maar 8 dollar.. dus ik had zoiets van.. 30c max is net goed genoeg voor de revo..en anders gaan ze gewoon in de DF-03 van mijn zoontje..

Die ik aangaf blijken dus ook gewoon 20c packs te wezen...

Iets met een verkeerd label i.v.m. het ontbreken van een 15C "formule" in de fabriek...

Vandaar dat ik ook zei lees de discussie ff door ;)

Zodra ze er zijn en de Medusa Oracle is er laat ik je nog wel weten hoe ze het doen in de brushless Summit...

Back