E-REVO topic

en ik rijd er weer zonder problemen mee .
het is ook geluk hebben de ene zender is de andere niet .
en hij ligt lekker in de hand .
wel heb je maar een paar freq tot je beschikking op 27 mhz.
groeten wiebe.

de standaard zender van de meeste traxxas auto's is 27mHz AM... en het bereik hiervan is over het algemeen redelijk slecht. temisnte, hier heb ik erg veel zwarte/geheime zenders (of zendpiraten, of hoe je ze ook wil noemen.) Ik heb dus zelf erg veel last van storing met normale zenders.

Achterhoek zit er vol mee zelfs van die eikels met landelijke dekking... vaak slecht afgeschermde apparatuur. Binnen een straal van 10km wil je daar echt je zender niet aanzetten.

Kan ik een plug in de zender van m`n revo maken om de
8 oplaadbare batterijen via een lader in 1 x op te laden :confused:

gr.

Even bij pk racing kijken, zo'n laad plug kost (PK100321) 5 euro.
Is dan wel wat soldeer werk vereist.

Laatst bewerkt door een moderator:
Was dat ff lachen vanmiddag.. USPS priority mail (Eindhoven !) belt me op.. "Meneer we hebben hier een pakketje ontvangen, we willen hem nu inklaren, zou u ons kunnen uitleggen wat het is ?"

Naja, zo geregeld natuurlijk, krijg 89 euro invoerrechten + douane kosten erbij en hij wordt MORGEN thuis bezorgt !!!!

Da's dus dinsdagmorgen bestellen en donderdag in huis he ! Incl de kleine extra parts voor nog geen 550 euro binnen twee dagen vanuit de US.

Kan nu niet wachten tot morgen :-)

Was dat ff lachen vanmiddag.. USPS priority mail (Eindhoven !) belt me op.. "Meneer we hebben hier een pakketje ontvangen, we willen hem nu inklaren, zou u ons kunnen uitleggen wat het is ?"

Naja, zo geregeld natuurlijk, krijg 89 euro invoerrechten + douane kosten erbij en hij wordt MORGEN thuis bezorgt !!!!

Da's dus dinsdagmorgen bestellen en donderdag in huis he ! Incl de kleine extra parts voor nog geen 550 euro binnen twee dagen vanuit de US.

Kan nu niet wachten tot morgen :-)

:o En ik zit damnit bijna 3 weken op mn pakketje te wachten :mad: Ik moet er nog 5 van de 5, lekker toch? :rolleyes:

Uchh, nou showen lukt wel.. Rijden is ander verhaal, mijn accu's liggen nog bij de douane in Glasgow :-( Al sinds 27 mei... grrrr Ook uit de US

En mijn vrouw heeft besloten er een vaderdagkado van te maken... :lol:

"Vrij snel" ?? Ik laat best vaak wat komen uit US of HK, maar binnen 48 uur is voor mij echt een record !

Waarom past die niet? volgens de site van Pro-line zou hij moeten passen op de e-revo. Ik vind het een hele leuke kap, ik heb alleen geen zin om 'm te spuiten.

de T en E maxx staan in eht lijstje, de E-Revo niet. (alleen de Revo 3.3)

Die kap zou echter wel passen. heb zelf een JConcepts body van een Revo 3.3 (welke ik eerst op mijn Revo 2.5 had zitten) op m'n E-Revo geplaatst. als ik met een nieuwe body was begonnen, had ik de gaten aan de voorkant heel iets verder naar voren geplaatst. maar de body past wel. :)

PS: m'n 2e set accu's is al in nederland. :D ( nog een setje Zippy Flightmax 5000mAh 30c 11.1v )

Waarom past die niet? volgens de site van Pro-line zou hij moeten passen op de e-revo. Ik vind het een hele leuke kap, ik heb alleen geen zin om 'm te spuiten.

RC airbrush - Home

Hoef je het zelf niet meer te doen.:D
Maar jullie zeggen dat hij wel past, maar dan moet je de body wel aanpassen lijkt mij, want dit staat er toch echt bij.

• #3238-60 fits T/E/3.3-MAXX® (long chassis models only), REVO® 3.3, and LST
    NOTE:
    Does not include rear Lexan® wing. Will not fit on E-REVO® or Savage XL.
Ik vind die body echt gruwelijk mooi.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik zal vanmiddag wel even een foto sturen van de JConcepts Illuzion body die ik op m'n ERBE heb zitten. deze is origineel ook bedoelt voor een Revo 3.3.

Het enige nadeel van die body is dat ik hem eerst op m'n Revo 2.5 had zitten. (die nu dus een Slayer aan het worden is.) dus er zitten iets meer gaten in als nodig was geweest. ook had ik de body in eht geheel een paar milimeters verder naar achteren geplaatst als ik nu had kunnen kiezen.

Misschien al langsgekomen, maar kon het met de search in dit topic niet vinden.

Wat is de BEC spanning die uit de mamba komt ? 5 of 6v ? Is dit instelbaar ? Op de website van castle staat erg weinig info.

volgens mij is het 6 Volt. laat ik het zo zeggen, de Savöx stuurservo die ik er nu in heb zitten is nu net zo snel als deze was in m'n Revo 2.5 met een 6v ontvanger accu. (klinkt ook precies hetzelfde) dus ik denk dat het 6v is.

als er vanmiddag nog geen (definitief) antwoord op is gegeven zal ik de multimeter er eens aanhangen. :) (en uiteraard eens in dat castle link programma kijken.)

Laatst bewerkt:
Koop de castle link setje. Heb hem nu ook, je kunt alles zelf instellen.

Waar hij standaard op staat weet ik niet, op de Flux stond hij standaard uit.

Ik heb de castle link, maar nog geen revo :-) Die komt vanmiddag als het goed is.

Maar ik stelde de vraag omdat ik bij de mamba 25 de spanning niet kon instellen en daar was ie 5v. Kon daar geen hrs mode gebruiken met de r203hf ontvanger, die heeft nml 6v nodig.

Nope.. ben nog op mijn werk.. maar belde net naar huis.. zoontje wist me te vertellen dat er nog niks was...:-(

*edit* Kan ook goed zijn dat ie zo slim is om het niet te vertellen, tis tenslotte een vaderdagkado !

Back