E-REVO topic

Ik heb mijn erbe op ebay gekocht van supperhobby 450 + 60 euro verzendkosten.
http://cgi.ebay.nl/Traxxas-TRA5608-E-REVO-EREVO-RTR-BRUSHLESS-NIB_W0QQitemZ200349677866QQcmdZViewItemQQptZRadio_Control_Vehicles?hash=item2ea5c5792a&_trksid=p3286.c0.m14&_trkparms=65%3A12|66%3A2|39%3A1|72%3A1399|240%3A1318|301%3A1|293%3A1|294%3A50
Er kwamen geen andere kosten bij, die lui daar hadden 50 dollar op de doos gezet.:-D
En heb mijn flux van marktplaats gekocht, ik had hem vrijdag besteld en de week daarop op vrijdag had ik hem binnen.

Laatst bewerkt door een moderator:
ja 1 post naar onder.:-D
En als je hem daar besteld geef 2 kleuren aan die je het mooist vind, want soms hebben ze een bepaalde kleur niet meer op voorraad, en dan heb je kans dat je byv een kleur krijgt die je niet mooi vind.

Laatst bewerkt door een moderator:
Thx. Maar heb hem zojuist besteld bij towerhobbies.. met een korting van 175 dollar :-)
Meteen een sway bars en wat andere kleine zaken meebesteld.
Ff wachten wat invoerrechten doen, maar tussen 12 en 14 juni in huis voor nog geen 500 euro !

Ter info.. In europa pas weer leverbaar vanaf 22 juli !!

Thx. Maar heb hem zojuist besteld bij towerhobbies.. met een korting van 175 dollar :-)
Ff wachten wat invoerrechten doen, maar tussen 12 en 14 juni in huis voor nog geen 500 euro !

hoop je, voor nog geen 500€ als de douane hem te pakken krijgt, krijg je er nog btw en invoerrechten overheen ;)

dus nog een keer 19% over 500 eurotjes plus de douane heffing

Dat valt heel erg mee hoor..

In NL kost de auto 699 euro normaal, met wat zoeken 599 euro. En dat is dan zonder de extra's.. Maar ze leveren pas vanaf 22 juli weer.. Volgens de Traxxas importeur in NL.. en ook te zien op UK modelsport website.

Mijn bestelling :

Note: all prices and costs are in U.S. dollars.
Stock Number Product Description Stock Status/Quantity Extended Price
Estimate of when you will receive your shipment: 11-Jun-2009 – 12-Jun-2009
LXWGD0RR Traxxas E-Revo Truck RTR w/Castle Mamba 2.4GHz Red In stock, shipping 1 $669.99
LXTKJ0 Traxxas Sway Bar Kit Revo/Revo 3.3 In stock, shipping 1 $26.99
LXSDC4 Traxxas Connector Female Traxxas (2) In stock, shipping 1 $4.59
TRAC5340 Traxxas Tubes Lightweight Aluminum Red Turnbuckle In stock, shipping 1 $21.99
PC7275 Tower Hobbies (Catalog Use) $175 Promotional Discount In stock, shipping 1 $175.00-
Order Summary

In-Stock Subtotal:

Total Current Charges: $ 548.56
UPS Worldwide Saver: $ 107.06
Total : $ 655.62

Da's 467 Euro.

Dus idd worst case ben ik 575 euro kwijt..

Laatst bewerkt:
hoop je, voor nog geen 500€ als de douane hem te pakken krijgt, krijg je er nog btw en invoerrechten overheen ;)

dus nog een keer 19% over 500 eurotjes plus de douane heffing

Dat hangt er een beetje vanaf wat voor bedrag er op de doos staat.

Die liggen al een week bij de douane .. SMC 9000mAh 28C 2S

smc9028lt_ad.jpg

Ik weet, vrij duur (124 dollar) maar na lang zoeken en forums doorlezen leken me deze echt ultiem :-)

Laatst bewerkt:

Een FYI, ik heb mijn Flux ook bij TH besteld, kreeg 225$ korting omdat ik nog redelijk veel ander spul had meebesteld (in totaal iets van $900). Gelukkig hoefde ik geen BTW (19%) of douane kosten (4%) of TNT kosten (+- 20eu) te betalen ;). Ben nu 588eu kwijt terwijl die bij PK-Racing 775 kost.

Die liggen al een week bij de douane .. SMC 9000mAh 28C 2S

smc9028lt_ad.jpg

Ik weet, vrij duur (124 dollar) maar na lang zoeken en forums doorlezen leken me deze echt ultiem :-)

Ik vind de prijs op zich wel meevallen voor het aantal mAh wat je krijgt.
Maar het is dan de vraag of hij dan wel 28c * 9000mAh levert.

Ja die SMC batterijen zijn echte topkwaliteit, die voorzien de Flux met al het gemak (minimaal 120A wordt aangeraden, deze leveren 9A * 28 = 252A continue).

Heeft hier ook iemand belang bij de standaard 2.4ghz zender + ontvanger die bij de erbe zit?
Ik vraag het eerst hier, en als er geen animo voor is zet ik hem wel bij te koop.

Klamath had er ook twee te koop staan, 1 is inmiddels verkocht. Nja zet hem even te koop en je ziet het vanzelf wel ;)

ja... zijn erg goede zenders. (stond versteld van het bereik.) mja,.. gebruik toch liever m'n Futaba 3PK emt spektrum pro module voor m'n auto's. :)

de standaard zender van de meeste traxxas auto's is 27mHz AM... en het bereik hiervan is over het algemeen redelijk slecht. temisnte, hier heb ik erg veel zwarte/geheime zenders (of zendpiraten, of hoe je ze ook wil noemen.) Ik heb dus zelf erg veel last van storing met normale zenders.

Back