E-REVO topic

Nondeju...

"THE RECEIVER WAS UNAVAILABLE TO SIGN ON THE 1ST DELIVERY ATTEMPT. A 2ND DELIVERY ATTEMPT WILL BE MADE "

Tja, vrouw moet ook thuis blijven :-)

Balen, morgen of een andere datum ?

Voel je je niet een beetje ziekjes, zo erg zelfs dat het beter is als je een dagje rust neemt ;)

das minder, is ook altijd mijn grootste angst :)
Hier is overdag nooit iemand thuis.

Maar ja, je mag er toch pas op vaderdag aan komen :)

hmm, het gaat dus een Traxxas E-Cubicle worden? :p

Heb trouwens vandaag (net binnen) 4 Zippy Lipo's binnen gekregen. nu hebben m'n kameraad en ik dus 2 setjes voor in de ERBE! :D ( 2x 3s 5000mAh 30C (40C burst))

Er is op dit moment nog een leuke aanbieding bij HC , de Turnigy 5000 die volgens de beschrijving 15~20C is zijn eigenlijk 20~30C accu's.

Nog geen 20 dollar voor een 2s pack is een erg leuke prijs natuurlijk , d'r zijn er dan ook maar gelijk 4 besteld voor de Summit ;)... Voor de 6s rijders zijn er natuurlijk ook 3s packs te krijgen ...

ERBE in the house ;-) Stom, verkeerde connectors mee besteld.. male en female verwisseld...

En nu maar wachten op vaderdag.. en de accu's.. die liggen nog steeds in Glasgow.. grr

:lol: Nou dat wordt dus na vaderdag .. Maar worden gewoon foto's van een spinternieuwe ERBE.. da's toch niet spannend ?

Zal proberen eens een filmpje te maken van het nieuwe circuit van MBS als ik ga rijden, dat lijkt me veel leuker !

:lol: Nou dat wordt dus na vaderdag .. Maar worden gewoon foto's van een spinternieuwe ERBE.. da's toch niet spannend ?

Zal proberen eens een filmpje te maken van het nieuwe circuit van MBS als ik ga rijden, dat lijkt me veel leuker !

alles is meegenomen snoebel;) maar een filmpje zou helemaal top zijn:D

gisteren een voorover salto gemaakt met de ERBE. Rijden op het gras, eens hard remmen, en voilla. wel grappig om te zien, ik wist niet eens dat het kon.

Back