dwars doorsnede HMS VICTORY

Perfect Piet.
Hoe heb je de goudverf zo netjes gekregen? Heb je dat met dry-brush gedaan?
Paul

Rusten

De rusten gemaakt en op het model bevestigd, de puttingijzers moeten nog er nog aan gemaakt worden.
DeAgostini plaatst alleen twee ogen op de rusten, ik heb hier de dubbelschijfsblokken aan bevestigd die op de Victory ook zitten.

Schitterend Piet, werkelijk prachtig, ook die beschildering onder die luifel

Helemaal met je eens Ron een schitterend detail, misschien wil en kan Jan Zwart voor de liefhebber het eens uit de doeken doen waar hij de afbeelding precies heeft weggehaald en hoe hij deze geprint heeft (papiersoort; het verkleinen)

gr. A3

Helemaal met je eens Ron een schitterend detail, misschien wil en kan Jan Zwart voor de liefhebber het eens uit de doeken doen waar hij de afbeelding precies heeft weggehaald en hoe hij deze geprint heeft (papiersoort; het verkleinen)

gr. A3
Ik heb er nog een paar over, als je ze wilt hebben laat dan maar ff weten. Ik ben je adres kwijt, dus stuur maar een PB, en dan stuur ik ze wel naar je toe.

A3 en anderen.
Jullie worden op je wenken bediend.
Details van het maken van het wapen boven de Entry port kan je vinden op mijn verslag
Aanpassingen-aan-deagostinis-hms-victory, laatste bericht.(#99)
Jan Zwart

geschutpoortluiken

De luiken voor de onderste poorten. DeA. maakt een knoopje in het touw aan het luik, maar een klein bindseltje ziet er wat beter uit vind ik. Zo creëer je een klein oogje van touw wat aan het oogje aan het scharnier is bevestigd.

Eind resultaat. Ik zie op de foto dat er wat zwarte verf op het rood zit, dus dat moet ik nog ff bij tippen.

Kan ik me alleen maar bij aansluiten. Ik vroeg me even af of de kader van de entry port ook niet een kleurtje moest krijgen, maar een blik op de aanpassingen aan de victory pagina laten inderdaad blank hout zien.

Kan ik me alleen maar bij aansluiten. Ik vroeg me even af of de kader van de entry port ook niet een kleurtje moest krijgen, maar een blik op de aanpassingen aan de victory pagina laten inderdaad blank hout zien.

er zit één laagje notenbeits op.

onderwaterschip

Ik heb het onderwaterschip koper geschilderd. De koperen plaatjes glimmen teveel en doen afbreuk aan het geheel. Dit is uiteraard mijn eigen mening. Ik had een aantal plaatjes met tape op het model geplakt en vond het niet mooi, te steriel en de wat verouderde look werd er mee teniet gedaan.

http://foto.modelbouwforum.nl/ul
Ik heb het onderwaterschip koper geschilderd. De koperen plaatjes glimmen teveel en doen afbreuk aan het geheel. Dit is uiteraard mijn eigen mening.

Is dus eigenlijk gelijk aan de Bounty Piet.
En een eigen mening valt alleen maar te respecteren... Jij ziet het zelf het beste:(

Kan niet anders zeggen dat het er heel netjes uitziet hoor:cool:

Back